Gjest King James Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hva ville dere gjort om dere hadde fått vite at dere hadde 1 dag igjen og leve ? hvordan ville dere levd den siste dagen på jorden ?: Hva ville dere sakt til deres venner og familie ?
Gjest Tibz Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Ville vært våken de 24 timene for å rekke over alt jeg ville si og gjøre før jeg vandret heden............ -skummel tanke-
loffen Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Tror jeg ville ha drukket meg snydens, etter å ha brukt masse vanvittig mye penger på ting jeg ellers ikke har 'råd' til å kjøpe. Vet ikke hva jeg hadde sagt. Ikke til barna.. Uff, håper jeg slipper!!
Ciara Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Ville ringt alle jeg er glad i og tilbragt dagen med dem.
Skybertine Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg håper jeg hadde vært i stand til å ha en siste deilig dag med sammen med min kjære sønn. Men det som nok hadde skjedd var at jeg hadde hele dagen. Dessuten hadde jeg fått dødsangst værre enn reneste helvete, så så fort som mulig etter jeg hadde fått den dommen hadde jeg tatt mitt eget liv sikkert. Hadde ikke holdt ut å vente de timene...Så hadde min sønn sluppet å se meg og huske meg som et nervøst sorgenskapittel. Blir faktisk kvalm nå av å tenke på at en dag er den siste, SISTE! :cry: JEG VIL ALDRI DØ!!!
Gjest Jebediah Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 , SISTE! :cry: JEG VIL ALDRI DØ!!! ← Vel det vil du en gang.
Gjest Tanita Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Jeg skulle drukket meg full på fest og knullet som kaniner. Neida... Aner ikke... Ville uansett gjort det beste ut av det. Ingen vits i å bruke de siste timene på å gråte.
Amalie_85 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Spist en bedre middag med kjæresten min. Hatt sex med han. Prøvd å hygga meg. Og fortalt mamma hvor mye hun betyr for meg. Jeg ville ikke fortalt alle at jeg skal dø.
Skybertine Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Vel det vil du en gang. ← Ja jeg vil vel det, hvis jeg blir liggende på gamlehjemmet år etter år.Stadig med 3 dager gammel bleie, 4 uker siden forrige dusj, fiskesuppe som jeg må suge i meg gjennom et tett sugerør, åpne liggesår hvor fluene surrer rundt og inni såret.Sure, overarbeidete "husmødre" som egentlig ikke har tid til å være på jobb. Ingen på besøk, ingen! OK JEG VIL DØ før jeg havner på hjemmet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå