Amarone Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen her som leser The Wheel of Time? Jeg er definitivt fan av serien! Har nettopp lest Crossroads of Twilight (bok 10), og vet nesten ikke hva jeg skal synes. Boka manglet noe så fundamentalt som utvikling i plottet. Den fungerte mer som et mellomstadium - noe som sikkert er ok når serien er ferdig - , og den endte med en cliffhanger! Og ettersom vi skal vente sikkert 2 år på neste bok, så irriterte dette meg aldri så lite... Noen med synspunkter på den? Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 7. januar 2003 #2 Del Skrevet 7. januar 2003 Wheel of time? Robert Jordan, ikke sant? Jeg er neste flau over å si det, men jeg har enda ikke lest en eneste bok i serien. Jeg vet at Robert Jordan er en av de innen den sjangeren som blir båret på gullstol av leserne, og kanskje jeg burde ta meg bryet verdt å lese ham. Imidlertid så kan jeg anbefale at du tar deg en behørig kikk på David Eddings......han har spyttet ut en hel enorm bråte med bøker, og jeg ble villt og uhemmet begeistret for ham da jeg satte meg til med hans bok "The redemption of Althalus". Så hvis du tar en kikk på den, skal jeg handle inn "Wheel of time". Har vi en avtale? :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2003 Jo, du burde absolutt kikke på Robert Jordan! Jeg har vært litt borti Eddings før, men har ikke sett på den boka du nevnte. Vi kan godt ta en avtale på det! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå