Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg skulle lete etter en bestemt sang og måtte lete igjennom vel mye før jeg fant den. Alle hele album er organisert under egen mappe. Videre er hvert album sortert etter artist. Her går det greit å ha oversikt. Når det gjelder enkeltsanger (singler) så har jeg nesten 900 stykker og det er her det blir problemer. Jeg har alle typer musikk; pop, rock, norsk, vise, techno, blues, jazz osv. Noe er in for tiden. Annet er gammelt. Noen ganger mange sanger av en artist. Her tar det tid å finne en bestemt sang. Hvordan organiserer du dine mp3? Jeg bruker Winamp som spiller. Vet jeg kan lage playlist her, men jeg endrer hva jeg har lyst til å høre på hele tiden.
Dru Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Jeg har mapper fra A til Å. Inni de ligger mapper med artistnavn, og der ligger albumene. Enkle sanger sorteres i A til Å-mappene, etter artist.
Elanor Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Jeg har nesten bare enkeltsanger. Noen av dem er sotert inn i sjangermapper; klassisk, filmmusikk (score), Grand Prix-sanger, arabisk musikk, julemusikk osv, men de fleste er sotert på år. Jeg har en mappe for hvert 10-år; 50-tallet, 60-tallet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå