Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #21 Skrevet 17. august 2006 Hva er verst av å lukte på en nybrukt truse og å lukte på fitta den nettopp har vært på??? Tror det lukter det samme jeg. Liker tanken....
Gjest Snuske Skrevet 17. august 2006 #22 Skrevet 17. august 2006 Ser ikke noe galt i det nei. Funker det for deg, så er det jo bare til å nyte det da
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #23 Skrevet 18. august 2006 Hva er verst av å lukte på en nybrukt truse og å lukte på fitta den nettopp har vært på??? Tror det lukter det samme jeg. Liker tanken.... ← Nettopp har vært på? Om dama er bortreist og han roter i skittentøyet kan jo trusa likegodt være flere dager gammel...
Gjest 235 Skrevet 18. august 2006 #24 Skrevet 18. august 2006 Jeg vet ikke. Størknet utflod i trusa drysser ganske lett, vil du virkelig ha soltørket fittesnerk over hele ansiktet? ←
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #25 Skrevet 19. august 2006 Ikke helt min ting, men jeg kjenner en del jenter som liker å lukte på tshorta til gutter dem liker, så det er vell ikke så unormalt at det gjør noe, men la det være din lille hemmlighet da det er ikke sikkert damen din deler dine mening om dette.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #26 Skrevet 19. august 2006 Skittetøy eller ikke skittentøy. Hvis en mann liker lukta av trusene til dama, er det det et tegn på at han liker det det han lukter på, og at han liker å lukte på dama. Syns dette er et sikkert tegn på at han elsker dama si, og savner henne. Lukten av et kvinnekjønn er mer enn lukten av piss og sur fit.. lukten inneholder feromoner som tenner menn, (dette er bevisst). Et av de eldste triksene i boken for å tenne menn er at dama stikker fingrene inn i skjeden og gnir sekretet bak øret, på nakken, på halsen, eller lignende, lukten av dette tenner menn. I den moderne verden er dette griseri, men går vi langt tilbake i tid var det faktisk lukten av et kvinnekjønn/feromoner som trigget en mann til å formere seg meg kvinnen. Selv om vi er mennesker i dag, har vi dyriske instinkter som er urgamle. Hva er det som bringer slekten videre i dyreriket i dag?? Det er faktisk hunndyret som utskiller feromoner via urin og svette. Dette tiltrekker og tenner hanndyret og får han til å formere seg med hunndyret. Vi mennesker tiltrekkes og tenner på det samme, vi har urgamle dyriske instinkter som vi mennesker i dag ikke vet om. Synes ikke det er rart at trådstarter tenner på dette, fordi jeg vet at alle menn tenner på lukten av et kvinnekjønn ubevisst. Synes kvinner bør være stolt av at en mann liker lukten av dere, fordi dette er egentlig et sikkert tegn på at mannen vil formere seg med dere. Meg....
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #27 Skrevet 19. august 2006 I Japan finnes faktisk et marked for brukte truser Menn kan kjøpe brukte truser i automater, vedlagt et bilde av brukeren. Av en eller annen grunn har disse jentene alltid på seg skoleuniformer... ←
kkristin Skrevet 20. august 2006 #29 Skrevet 20. august 2006 jeg hadde tatt det som et kompliment, men samtidig håpet at han ikke fant akkurat den eldste trusa som jeg brukte da jeg var på det skitneste....
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2006 #30 Skrevet 20. august 2006 Tror ikke jeg hadde vært helt komfortabel med at mannen min gjorde dette, men hvis han virkelig hadde ønsket gjøre det så hadde jeg ikke blitt sint. Derimot ville jeg helst ikke ønsket å vite om det i såfall
Gjest Gjest_laini_* Skrevet 20. august 2006 #31 Skrevet 20. august 2006 Hadde kjæresten min gjort det så hadde jeg tatt det som et kjempedelig kompliment;-) Syns ikke det er rart eller ekkelt jeg, trenger jo sikkert ikke stikke nesen rett nedi gamle saker men heller tulle trusen litt sammen men få tak i den lukten av kjønn som du er ute etter. Før vi bodde sammen så måtte han alltid ha litt "god" lukt på fingrene før han dro hjem. Han vasket det ikke bort før dagen etter, skjønt og deilig kompliment;-)
Diana Skrevet 21. august 2006 #32 Skrevet 21. august 2006 det er kanskje litt ekkelt, men det skader jo ingen og hvis det funker for deg, så kos deg
Gjest Bellatrix Skrevet 21. august 2006 #33 Skrevet 21. august 2006 I Japan finnes faktisk et marked for brukte truser ← Det gjør det visst i Norge også. http://www.finnbrukt.no/brukte%20kl%E6r/kl...nnbrukte200.htm Om mannen min hadde lukta på mine truser hadde det vært helt greit, men ikke om han hadde kjøpt noen ferdigbrukte.
Gjest Major77 Skrevet 21. august 2006 #34 Skrevet 21. august 2006 Til dere kvinner: Slutt å gjem trusene deres neders i skittentøyet! Det er vel ikke noe å sjemmes for om det blir noen fine merker i trusene Deres. Selv elsker jeg å kjenne, se på og kjenne duften av kvinne i min samboers herlige truser. Ikke er det skadelig heller. Det finnes vel verre ting å gjøre. La oss få lov å kose oss litt ekstra når vi onanerer. Tror faktisk det er bra marked for truser i dette landet også.. Så for dem som ikke har en samboer som man kan låne trusene av, så er det jo mange som selger sine på nett her også. Og dere kvinner skal jo være glade for at vi faktisk elsker dere så høyt at vi blir desperate og graver i skittentøyet for å få kjenne duften igjen. Hvordan vi vil ha trusene, holder vi kanskje for oss selv... Men er det ikke et aldri så lite såpe-hysteri ute og går for tiden... Det må jo være nyvasket, nyvasket og nyvasket hele tiden. Klarte å "lure" samboeren til sengs i går, uten å være nyvasket. Og selvfølgelig roset jeg henne for den fantastiske smaken, som hun alltid har. Godt å slippe unna asan-smaken hver gang...
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #35 Skrevet 21. august 2006 Asan er en uting uansett, sammen med annen underlivssåpe, men du kan jo ikke sitte her og fortelle oss at vi skal like tanken på at folk sniffer undertøyet vårt. Hver sin lyst, mann.
Velvet Skrevet 21. august 2006 #36 Skrevet 21. august 2006 Og dere kvinner skal jo være glade for at vi faktisk elsker dere så høyt at vi blir desperate og graver i skittentøyet for å få kjenne duften igjen. Nåja, jeg ville ikke blitt glad om jeg fant en mann rotende i skittentøyskurven min. Tvert i mot! Jeg har også elsket noen veldig høyt, men aldri snuste jeg (bokstavelig talt) i undertøyet hans. Det er mange måter å vise sin kjærlighet på, men å grave i skittentøyet til sin kjære er ikke, i mine øyne, den rette måten..
mee mee Skrevet 21. august 2006 #37 Skrevet 21. august 2006 jeg blir kvalm bare av å lese.. men, hver sine lyster!
Kykkelikokos Skrevet 21. august 2006 #38 Skrevet 21. august 2006 Asan er en uting uansett, sammen med annen underlivssåpe, men du kan jo ikke sitte her og fortelle oss at vi skal like tanken på at folk sniffer undertøyet vårt. Hver sin lyst, mann. ← Er det? Det må da være bedre enn vanlig såpe som forstyrrer PH-verdien?
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #39 Skrevet 21. august 2006 Jeg bruker ikke såpe, for jeg får supermariosopp da!
fiolen Skrevet 21. august 2006 #40 Skrevet 21. august 2006 Jeg ville absolutt ikke likt at kjæresten min sniffa på de brukte trusene mine. Undertøyet mitt er privat - spesielt det brukte... Ble ærlig talt litt kvalm av denne tråden (kall meg gjerne prippen!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå