Caboodle Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 (endret) Overskriftene sier det meste... ← Næh. Hadde kanskje vært fint å fortelle hvor du skal ha det... Endret 16. august 2006 av Caboodle
Annie Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Eh.... nei? HVOR skal du ha dato? og Hvorfor skal du fjerne det igjen?
Lille frk Tussi Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Beklager På oppgavelinjen Trodde jeg hadde fått det med i overskriften, men det var visst blitt borte *flau*
hotstuff Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 som jeg ser med meg så kan du ikke, du kan bare ha klokka framme, men du trenger bare å holde data musa over klokka for å se daton
Kykkelikokos Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg skal ikke si dette 100% sikkert, men jeg mener ganske bestemt at man ikke kan vise datoen slik windows er satt som standard, uten å gjøre det på den måten som er beskrevet i innlegget over. Dog, mener jeg at jeg har sett dato på samme linje som klokken på noens start-meny. Trolig er dette en modifikasjon som har blitt installert i tillegg. Edit: Ser nå at jeg tar feil. Fasit følger under: For å få opp datoen må du lage startmenyen/Taskbaren 3 linjer høy, så vil datoen komme opp automatisk. Personlig synes jeg dette ser litt rart ut, men hver sin smak Skal du ha bort datoen kan du sette startmenyen tilbake slik den var. Endret 16. august 2006 av darkness|
Annie Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Det holder med 2 linjer, men det blir allikevel høyt.
Kykkelikokos Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Ok. Her hos meg måtte jeg ha 3 for å få frem dato. 2 så fikk jeg frem dagen. Mulig det avhenger av hvor mange ikoner man har i tray'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå