Havfruen Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Tidlig i januar var vi flere kommende bruder som oppdaget at vi var gravide. Nå er det en stund siden jeg har hørt noe fra dere -hvordan går det med dere og bryllupsplanleggingen? Jeg er nå 13+4 og skal gifte oss 25. mai, vil da være ca. 23 u. Bryllupet var egentlig planlagt 10. august, men vi flyttet det slik at jeg skulle slippe å være høygravid når jeg giftet meg. Kjole er bestilt i str. 46 (bruker 42 til vanlig). Har i alle fall litt å gå på da. Så får vi sy inn det som kan syes inn. Ellers er formen OK. Har ikke vært plaget med utpreget kvalme, men vært mye slapp og sliten. Nå er dette på bedringens vei, og jeg håper at påskeferien kan hjelpe på sånn at jeg får litt energi igjen. Det nærmer seg bryllupet og mye er fortsatt uklart, men vi har kjole, kirke, hus og GJESTER på plass -trenger egentlig ikke mer for at det skal bli bryllup. Den intense planlegginga starter nå over påske. Hadde vært gøy å høre hvordan det går med dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg svarer jeg - selv om jeg ikke var gravid i januar! Jeg skulle nemlig gifte meg 17.august, men så viser det seg at vi har blitt gravide i februar, så nå er det store dilemmaet vårt hva vi skal gjøre. Det kan se ut til at vi fremskynder det til midten av juni - da er jeg vel 4 mnd på vei, og ikke alt for hemmet. Men, jeg orker liksom ikke å tenke på det enda, siden jeg vet at jeg kommer til å stresse som en gal dersom dette skjer - jeg har nesten ingenting klart! Men - siden vi nå er i den situasjonen vi er, så tror jeg vi tar det litt mer "laid back" enn hva vi opprinnelig planla. Vil jo tro at endel flere tilreisende gjester får problemer med å komme på såpass kort tid, men da de aller fleste bor her i området, vil nok størrelsen ikke endre seg stort (ca 80-100 gjester). Vi har hele tiden planlagt koldtbord, og vil jo ikke endre på det - når det gjelder kjolen så tror jeg at jeg kanskje går for en mer "brudepike" aktig kjole - enkel og med høy skjæring. Er ganske så sikker på at jeg vil ha kul på magen min allerede da, for jeg synes det strammer allerede... Håper det er mange andre som svarer på denne tråden, for jeg er kjempeinteressert i hvordan dere gjør ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
010203 Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Jøss,Havfruen!Ble litt satt ut jeg nå,da jeg bestemnt mener at jeg kjenner deg. (Hvis du kommer fra Trøndelag,så ) Håper alt står bra til med deg og magen... Vi valgte,som du sikkert vet,å utsette bryllupet,da å gifte seg 15 dager før termin neppe anbefales Klemmer fra 010203 (og lille Smurfen i magen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei på deg Smurfen! Stemmer nok at det er min mamma du kjener, ja.. Nå skal vi dra hjem på påskeferie -deilig!! Klem fra lille T (som sparka igjen i dag!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå