Ephemera Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 http://www.skoringen.no/tjek.asp?toloc=Foo...reEfteraar-site Anbefales at dere går inn på "Shoeroom" i menyen og velger videre derfra. Farlig mye fine støvletter!!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Kanskje det er jeg som er utrolig sær, men jeg fant ikke en eneste sko jeg likte....
Ephemera Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Mennneh... så du på støvlettene?? Jeg har lyst på minst 5 par, tror jeg...
Ephemera Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Men jeg har forstått det som at man bør satse på lave hæler når man er gravid?
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Ja jeg titta på alle.... Jeg pleier da å finne masse sko på skoringen! Tror nok lave støvletter som er behagelige og kanskje ikke for stramme er lurt. Du kommer til å få mye vann i kroppen etterhvert og da tror jeg det blir vondt å gå med stramme støvletter, og ikke minst høye heler når du skal være på så mye ekstra vekt...
Gjest Mireya Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Jeg har ikke kunnet bruke mine elskede støvletter siden den 4.-5. måneden av svangerskapet- fikk ikke plass til vannfylte legger. Og NÅ- ikke sjans i havet engang. Orker ikke engang å PRØVE støvletter i butikkene, selv om jeg ser mange lekre! Gleder meg til neste høst; DA skal jeg ha nye støvletter!
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Kanskje det er jeg som er utrolig sær, men jeg fant ikke en eneste sko jeg likte.... ← Helt enig, ikke ett par som jeg hadde lyst til å bruke penger på. Ganske utrloig, for jeg pleier ikke å ha vansker med å finne sko jeg liker! Mennneh... så du på støvlettene?? Jeg har lyst på minst 5 par, tror jeg... ← Jeg så på alle støvelettene, og synes alle virket så kerring aktige. Vel, det var kanskje et par eller to som kunne ha gått an....? Men jeg har forstått det som at man bør satse på lave hæler når man er gravid? ← Det kommer i alle fall ikke jeg til å gjøre! (Så sant jeg ikke får bekkenløsning eller andre plager av å gå på sko med hæl, så gjør jeg det!)
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Gleder meg til neste høst; DA skal jeg ha nye støvletter! ← Jeg har funnet noen driiiiitlekre svarte støveletter hos Bianco, men skjønner godt at du ikke føler for støvelettprøving nå, i din tilstand! Men det er jo mye igjen av høsten etter krabaten din er født!
Ephemera Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2006 Jeg kommer sikkert til å kjøpe støvletter i høst - sikkert også med høy hæl, selv om jeg kunne tenkt meg et par flate også. Jeg har minst 4 sorte som jeg kan bruke fra i fjor og forfjor, men nye støvletter er jo en fest! De er så fiiiiine når de er nye! Blir de for trange eller vanskelige å gå med, står de seg fint til etter fødselen også Må forresten sjekke Bianco, jeg også
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Oh my god så mye lekkert! Funnet to par jeg skal ha meg
Nanella Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Jeg har kjøpt støvletter på bianco, de har masse fint! Jeg kjøpte svarte med snøring foran og er kjempefornøyd!!!!! Må ha et par brune også da så jeg må myse litt rundt nå
Gjest synseren Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 Ser at det er høye støveletter som er in i år. Fant ingen jeg falt pladask for. Men jeg falt pladask for noen søte tøfler med blomst på. De skal jeg varme føttene mine i på kalde vinterdager/kvelder.
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 Kanskje det er jeg som er utrolig sær, men jeg fant ikke en eneste sko jeg likte.... ← Ikke jeg heller...
Gjest Kitten Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Kanskje det er jeg som er utrolig sær, men jeg fant ikke en eneste sko jeg likte.... ← Jeg tror ikke du er så sær jeg... Isåfall er vi flere
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 Å, det var utrolig mange fine støveletter der. Har forresten kjøpt meg et par lange svarte på Bianco, med spiss tå. Kan ikke fordra de med rund/butt tå eller cowboyboots (ble ferdig med det på 80 tallet). Finest er de klassiske med "firkantet" tå forran og det var det jo mange av her. Husmusa
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #18 Skrevet 17. august 2006 Så utrolig kjedelige sko og støvletter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå