Gjest Thalassa Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har tenkt til å kjøpe Fordeler og ulemper ved å være til av Vigdis Hjorth og Kunsten å lede seg selv av Randi B. Noyes. Så skal jeg ha en til.. forslag?
juliannae Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Har tenkt til å kjøpe Fordeler og ulemper ved å være til av Vigdis Hjorth og Kunsten å lede seg selv av Randi B. Noyes. Så skal jeg ha en til.. forslag? ← Unni Lindell sine bøker er veldig spennende hvis du liker krim samme med karin fossum. Jeg synes ofte lydbøker kan bli litt kjedelig, det er mer spennende med hørespillm da er lydbøkene av Gunnar Staalesen spennende! Lykke til med lydbøker det er morro tidsfordriv
LilleBille Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Syden av Are Kalvø er helt topp - og anbefales på det varmeste. Boken er festlig - og han er god til å lese. Kjell Ola Dahls bøker er også veldig bra. Likte Mannen i vinduet best - men syntes Lille Tambur også var bra (mye er avhengig av hvem som leser) Selv synes jeg også Richard Hermanns bøker som "London mine gleders by" ol er helt topp (men så er jeg anglofil - og koser meg med engelsk historie) Jeg er er også veldig glad i kåserier ol. - har storkost meg med Vito og Hallo i Uken.
Gjest Thalassa Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Unni Lindell sine bøker er veldig spennende hvis du liker krim samme med karin fossum. Jeg synes ofte lydbøker kan bli litt kjedelig, det er mer spennende med hørespillm da er lydbøkene av Gunnar Staalesen spennende! Lykke til med lydbøker det er morro tidsfordriv ← Ja jeg synes også de tre forfatterne du nevner er bra. Har lest endel bøker med dem. Tenkte lydbøker fordi da kan jeg høre på dem i bilen og på kvelden så sovner jeg fortere
juliannae Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Ja det er også genialt til husarbeid, soling, plenklipping og andre ting som krever at man er i aktivitet. Da er det vanskelig å lese en bok men grådig praktisk å ha boken rett inn i øret
Gjest Thalassa Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Syden av Are Kalvø er helt topp - og anbefales på det varmeste. Boken er festlig - og han er god til å lese. Kjell Ola Dahls bøker er også veldig bra. Likte Mannen i vinduet best - men syntes Lille Tambur også var bra (mye er avhengig av hvem som leser) Selv synes jeg også Richard Hermanns bøker som "London mine gleders by" ol er helt topp (men så er jeg anglofil - og koser meg med engelsk historie) Jeg er er også veldig glad i kåserier ol. - har storkost meg med Vito og Hallo i Uken. ← Her var det flere jeg ikke har lest, takk! skal få sjekket ut disse
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 "Parfymen". Godt lest, sanselige beskrivelser. "Doppler" av Erlend Loe. Hans oppleserstil er jo noe helt for seg selv.. "Halvbroren" av Lars S. C
Svart Katt Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Har nettopp hørt Pike med perleøredobb. Hyggelig bok det også!
Frida Frosk Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Ingvar Ambjørnsen, De levende og de døde Ligger også ute på podcaster. gratis! Men de legger ut kun et kapittel i uka.
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Doppler som blir nevnt over er helt fantastisk, men L av samme forfatter er kanskje enda bedre, og lenger! =) Erlend har en stemme som bare er deilig å høre på, han kunne lest opp telefonkatalogen på en fascinerende måte!
LilleBille Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes ikke Doppler var bra som lydbbok i det hele tatt - og jeg synes ikke Erlend Loe gjør seg som oppleser - det blir bare monotont og kjedelig. Bortsett fra når han leste Sa Mor - dikt av Hal Sirowich (tror det skrives sånn) - da er han helt fantastisk - den veldig tørre lakoniske måten å lese diktene og "visdomsordene" fra en jødisk hønemor er helt topp.
Montezuma Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Vi ler oss i hjel av Roald Dahls Mathilda - hele familien! :-) Super oppleser på den.
Leo Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Jo Nesbøs "Marekors" er den desidert beste lydboken jeg har hørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå