Gå til innhold

Eldre eller yngre

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Ser du eldre eller yngre ut en det du er...

Jeg har funnet ut at folk har en tedens og bomme med 3 til 5 år på min aldrer altså at jeg er 3 til 5 år yngre en jeg faktisk er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngre .. visstnok :sjenert:

Tidligere ble jeg alltid tatt for å være eldre .. så sånn sett kan man si det går den riktige veien :ler:

Skrevet

Yngre, viser enda leg når jeg kjøper røyk og drikke og jeg er 23 år :roll::roll:

Gjest King James
Skrevet
Yngre, viser enda leg når jeg kjøper røyk og drikke og jeg er 23 år  :roll:  :roll:

Tja nå skal vel alle som er 23 år og yngre vise leg....Men jeg er også 23 år og må alltid vise leg vist jeg skal kjøpe noe alkohol og drikke eller gå inn på et utested hvor det er 20 år alderegrense,

Og mange stusser over at jeg faktisk er 23...Men det er ikke noe jeg bryr meg om.

Skrevet

Yngre.. Ble spurt om leg på polet for noen måneder siden når jeg skulle kjøpe sprit.. Enda jeg er 27.

Skrevet

Eldre og yngre..

Har opplevd å blitt tatt for å være 25 år flere ganger. Men det var en som sa jeg så ut som en 13-åring. :overrasket: Dog det var heldigvis på nettet og ikke IRL. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Da jeg begynte i ny jobb nå reagerte de fleste på at jeg var 27. De trodde jeg var yngre.

Skrevet

Jeg ser yngre ut enn jeg er. Plager meg ikke i det daglige, men det er ikke så artig at folk tror jeg er 14.

Skrevet

Eldre! Måtte vise leg for å bevise at jeg var under 16 for å få barnebillett på bussen husker jeg! Og flere utesteder har nok stusset de gangene jeg har vist leg, for som regel så har jeg vært stamgjest i noen år før jeg nådde aldersgrensen. :ler:

Blir fortsatt tatt for å være et par år eldre enn det jeg er, men nå er jeg jo gammel nok til det meste her i verden så nå er det ikke like more lengre! :sur:

Skrevet

Jeg vet ikke. Noen sier at jeg ser ut som en 16 åring i ansiktet, mens andre tipper riktig på aldern min. 24.

Da ser jeg vel like gammel ut som jeg er da.

Skrevet

Yngre.

Du er voksen når du tar det som et kompliment at folk tror du er yngre enn du er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...