Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Skulle bestille noen bøker der, men får hele tiden opp feilmelding om at de ikke kan sende til min adresse. Krysset av for norge, og prøvde å skrive adressen min på flre forskjellige måter. Noen som vet?
Gjest HB Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Kan det være at du må skrive N- foran postnummeret for å indikere at det er til Norge? Hilsen Lille meg
Gjest Elfrida Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Det er visse ting de ikke sender til Norge, f.eks. elektronikk. Men hvis det bare er bøker vet jeg neimen ikke. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 De sender bøker til Norge. Får du ikke opp registreringsfelt når du velger "new customer"? Jeg har postboksadresse(ofte er det mange utenlandske firma som ikke vil sende til det), men på Amazon går det, så hvorfor de ikke vil sende bøker til din adresse var jo litt merkverdig. Amazon har en veldig grei kundeservice, så du kan jo kontakte dem å høre.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Må visst kontakte kundeservice. Jeg valgte " new coustomer" og prøvde også med N foran postnummeret. pulvis ii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå