Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen som har tips om bra concealere. Har brukt YSL sin en stund nå, men om vinteren når huden er så blek syns jeg den lyseste fargen blir litt i mørkeste laget. Syns det er penest når det blir litt lysere under øynene. Liker veldig godt konsistensen og egenskapene til YSL sin, men savner altså litt flere nyanser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ganske lys hud og synes ofte det kan være vanskelig å finne rett farge på concealeren. For et par år siden (den er bare utrolig drøy, blir aldri tom jo.. :o ) kjøpte jeg en tube med concealerkrem fra lancome. Den er kjempefin. mange typer blir "tørre" utover dagen og fremhever små linjer mer enn de skjuler dem, men ikke denne! :) Husker ikke hva den heter, men den er som sagt på tube. Kjøpte også concealersettet til Lancome som består av 4 farger i fastform i et etui, men de var jeg ikke så fornøyd med. :(

Skrevet

Christian Dior fører en genial concealer. Perfekte nyanser/ farger til vinterbleke ansikter..

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min fra Revlon :) Jeg har en til, en kombinert øyekrem og concealer fra Dior, den er grei å bruke på dager jeg ikke ser så veldig trøtt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...