Gå til innhold

Jeg er bekymret for moderatrorene

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Jeg er bekymret for moderatorene. De sletter jo tråder som verken er person angrep eller som bryter noen regler.

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

Jeg er bekymret for denne tråden, frykter den ikke vil leve lenge :tristbla:

Skrevet

Så fint du har kontakt med dine feminine sider King James.

Det er en kvinnes privilegium å bekymre seg for småting uten betydning.

:troest:

:kyss:

Gjest King James
Skrevet
Jeg er bekymret for denne tråden, frykter den ikke vil leve lenge :tristbla:

Det tror ikke jeg heller..Så blir denne slettet så synes jeg at moderatorene kan fortelle hvor jeg bryter forumes regler med og skrive dette

akkurat som jeg gjorde med bønna,,,Som ikke var ment som et angrep eller noe

det var ironisk ment

Skrevet

Er du bekymret for mye rart i dag, kongen?

Skrevet
Det tror ikke jeg heller..Så blir denne slettet så synes jeg at moderatorene kan fortelle hvor jeg bryter forumes regler med og skrive dette

akkurat som jeg gjorde med bønna,,,Som ikke var ment som et angrep eller noe

det var ironisk ment

Ble tråden du startet om bekymring for Bønna slettet? :ler:

Noe så uskyldig blir slettet, mens rasistiske utspill i hopetall får stå. Uff KG.

Skrevet

Der sa du det, han er jo bekyrmet for Bønna, og han må utvilsomt være noe rar :ler:

Gjest King James
Skrevet

Nei egentlig ikke. ....Det er egentlig en slaks kopi fra Monty Paythons med den sketsjen,,I`m so worried. hvor terry gillian er begymret for alt

Gjest King James
Skrevet
Der sa du det, han er jo bekyrmet for Bønna, og han må utvilsomt være noe rar :ler:

Jeg begymrer meg også over deg gjest. Siden du ikke finner på noe bedre og kalle deg en gjest.

Gjest King gjest
Skrevet
Jeg begymrer meg også over deg gjest. Siden du ikke finner på noe bedre og kalle deg en gjest.

Men ikke bekymret nok til å starte en egen tråd om det?
Gjest King James
Skrevet
Men ikke bekymret nok til å starte en egen tråd om det?

Nei du er jo bare en gjest.

Gjest King James
Skrevet

Min begymring for moderatorene er vokst. Nå sletter de tråder hvor det står at jeg ikke gjør nar av bønna.

hvor skal dette enne.............Merkelig at ikke denne blir slettet for her gjør jeg nar av moderatorene.

Skrevet

Prøv å starte en med tittelen "Så ba jeg denne bønna for moderatorene", så får vi se om den får stå. :ler:

Gjest King James
Skrevet

tvilsomt Bønna er tydelig vis hellig grunn.

Skrevet
Nei egentlig ikke. ....Det er egentlig en slaks kopi fra Monty Paythons med den sketsjen,,I`m so worried. hvor terry gillian er begymret for alt

Man kan også lage en haug med tråder inspirert av Monty Pythons "Department of arguments" :ler:

Gjest King James
Skrevet
Man kan også lage en haug med tråder inspirert av Monty Pythons "Department of arguments"  :ler:

Ja det kan man....Men jeg mistenker at moderatorene er for feige til og forklare hvorfor den ble slettet.

men jeg er veldig bekymret.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...