Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hei!! Jag skla ta teoriprøven imergen.. Jeg bare lurte på om det er noen som har tatt teorien. Etter at det nye systemet kom??? Og om dere i så fall kunne ha gitt meg noen tips om hva slags spørsmål jeg kan komme til å få!!! Gjerne hva slags lurespørsmål!!! Jeg setter VELDIG stor pris på om det er noen som kan hjelpe meg!!
Amalie_85 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Nye system?? :klø: Når kom det da for da vet jeg ikke hvordan system jeg var med på.
Arkana Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Her kan du øve deg. Denne skal etter det jeg vet være ganske lik den virkelige teoriprøven.
Caboodle Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg har ikke tatt etter det nye systemet, men vil tro at du får helt tilfeldige spørsmål om forskjellige ting som det gamle systemet. Du vil få spørsmål om alt mulig, noen får masse om vikeplikt, mens andre nesten ikke får noen. Så det er forskjellig. Endret 16. august 2006 av Caboodle
Arkana Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Nye system?? :klø: Når kom det da for da vet jeg ikke hvordan system jeg var med på. ← Fra 1. januar 2004 ble teoriprøven strengere. Så vidt jeg vet ble det flere spørsmål og du kan ikke ha så mange feil. Derimot står det hvor mange svaralternativer som er riktige. I tillegg ble det innført karantene, slik at hvis man stryker kan man ikke ta prøven igjen før etter en viss tid (slik at folk forhåpentligvis bruker karantenetiden på å lese mer).
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Her kan du øve deg. Denne skal etter det jeg vet være ganske lik den virkelige teoriprøven. ← Nå tok jeg testen, fikk null feil.. Får håpe det hjelper meg.
Arkana Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Så bra, da kommer det nok til å gå fint på den ordentlige prøven. Du kan forresten ta den testen flere ganger, det er mange spørsmål så du får noen nye hver gang, så er du sikker på at du har vært igjennnom det meste.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Fra 1. januar 2004 ble teoriprøven strengere. Så vidt jeg vet ble det flere spørsmål og du kan ikke ha så mange feil. Derimot står det hvor mange svaralternativer som er riktige. I tillegg ble det innført karantene, slik at hvis man stryker kan man ikke ta prøven igjen før etter en viss tid (slik at folk forhåpentligvis bruker karantenetiden på å lese mer). ← Ja, man kan bare ha 7 feil, og det er 45 spørsmål!!! som jeg gleder meg!!!
Amalie_85 Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Da tok jeg med den "nye" systemet. Var jo ikke noe nytt for meg Gikk veldig greit for meg. Men husk at du må se hvor mange svar du skal avgi. Går nok så fint så. Lykke til TS
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Da tok jeg med den "nye" systemet. Var jo ikke noe nytt for meg Gikk veldig greit for meg. Men husk at du må se hvor mange svar du skal avgi. Går nok så fint så. Lykke til TS ← Takk, får håpe det går greit!!
Arkana Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Det kommer til å gå greit! Hvis du har lest så klarer du det. Det er ikke noen stor bok, og den har mange bilder og mange av spørsmålene kan besvares på bakgrunn av erfaring fra kjøring.
Caboodle Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Fra 1. januar 2004 ble teoriprøven strengere. Så vidt jeg vet ble det flere spørsmål og du kan ikke ha så mange feil. Derimot står det hvor mange svaralternativer som er riktige. I tillegg ble det innført karantene, slik at hvis man stryker kan man ikke ta prøven igjen før etter en viss tid (slik at folk forhåpentligvis bruker karantenetiden på å lese mer). ← Den jeg tok kunne man ha 27 feil av 45 spørsmål, men da kunne flere svaralternativer være riktige, og jeg husker ikke om det stod om det kunne være flere riktige, eller ikke... Men nå er det vel bare 7 feil og ett svaralternativ.
Arwen Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 Fra 1. januar 2004 ble teoriprøven strengere. Så vidt jeg vet ble det flere spørsmål og du kan ikke ha så mange feil. Derimot står det hvor mange svaralternativer som er riktige. I tillegg ble det innført karantene, slik at hvis man stryker kan man ikke ta prøven igjen før etter en viss tid (slik at folk forhåpentligvis bruker karantenetiden på å lese mer). ← Kom ny prøve igjen nå i år. Jeg rakk akkurat å ta den gamle (tror jeg tok den dagen før den nye kom) så kan desverre ikke hjelpe trådstarter.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for responsen jeg har fått på spørsmålet mitt!! Jeg får håpe det går bra imorgen. Hvis ikke, får jeg bare fortsette og lese til jeg klarer den. Fordelen med å ta den. Er jo det at jeg vet hva det går i da!!
Gjest Gjest_Frosken_* Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Den jeg tok kunne man ha 27 feil av 45 spørsmål, men da kunne flere svaralternativer være riktige, og jeg husker ikke om det stod om det kunne være flere riktige, eller ikke... Men nå er det vel bare 7 feil og ett svaralternativ. ← Ja, og hvis for eksempel alternativ 1 og 4 var riktig, men man svarte 2 og 5, så fikk man plutselig 4 feil på en oppgave.. To fordi man ikke svarte det riktige, og to for de man krysset feil.
Gjest Gjest_Frosken_* Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for responsen jeg har fått på spørsmålet mitt!! Jeg får håpe det går bra imorgen. Hvis ikke, får jeg bare fortsette og lese til jeg klarer den. Fordelen med å ta den. Er jo det at jeg vet hva det går i da!! ← Lykke til, det går nok bra!
Gjest Lanyah Skrevet 16. august 2006 #17 Skrevet 16. august 2006 Jeg hadde 23 feil! Jeg må sannelig lese! jeg som holder på med serfikatet òg alt!
Gjest Catwoman Skrevet 16. august 2006 #19 Skrevet 16. august 2006 Les spørsmålet og svarene godt før du krysser av, noen spørsmål er laget for å villede - slik var det ihvertfall på den gamle prøven - og det er det mange som bommer på. Lykke til.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 17. august 2006 #20 Skrevet 17. august 2006 Lykke til, det går nok bra! ← Tusen takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå