Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet du kjeder deg når...

...du leser hele den 145 sider lange Sudbø-rapporten, og synes den var interessant. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

Nei når man kjeder seg da teller man alle svarte prikkene i veggen.

det er 1734 svarte priker helle leiligheten min

Skrevet

Eller når du napper et og et hår på leggene til du er helt hårløs...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Alternativt kan du printe ut samtlige tråder på hhv singel- og samlivsforumet her inne som handler om "elsker kjæresten min men drømmer om en annen, hjelp hva skal jeg gjøre" eller "ikke rart jeg er singel, drømmemannen er enten opptatt eller ikke interessert i meg" :plystre:

Skrevet

Eller når du er hos akupunktøren og skal ligge helt i ro i 20 minutter.....og teller antall ruter i lysstoffrørlampene.....om igjen og om igjen :overrasket:

Skrevet
Nei når man kjeder seg da teller man alle svarte prikkene i veggen.

det er 1734 svarte priker helle leiligheten min

Det er fluer det King James. Kanskje det til og med er samme flua som har satt seg 1734 forskjellige steder.

Nå tror jeg kanskje at jeg bør bekymre meg litt for deg. :klem:

Skrevet

Eller hos tannlegen - det sto "delight" på lampa og det hang fire små lykketroll under den. Jeg lå og prøvde å lage andre ord av delight'en mens hodet mitt rista i borret....

Gjest Thalassa
Skrevet

du vet du kjeder deg når du sitter å ser opp i taket og forestiller deg at kvistene i panelet ser ut som ansiktene til små nisser, E.T, gamlefar i hornet på veggen, aliens o.l

Skrevet

Eller når du sitter på KG en hel kveld og leser tråd på tråd om nydumpa damer, langtidsammere, tannlegeskrekk, nygravide, voldtektsproblematikk, hvordan vaske fliser eller hva andre spiser til middag, samtidig som det er fotball(!) på tv og lite av dette interesser deg.

Og strengt tatt burde du egentlig vasket litt klær og tatt oppvasken...

Skrevet
Eller når du sitter på KG en hel kveld og leser tråd på tråd om nydumpa damer, langtidsammere, tannlegeskrekk, nygravide, voldtektsproblematikk, hvordan vaske fliser eller hva andre spiser til middag, samtidig som det er fotball(!) på tv og lite av dette interesser deg.

Og strengt tatt burde du egentlig vasket litt klær og tatt oppvasken...

:enig::ler:

Skrevet

Eller når du skriver ut og leser hele bruksanvisningen til den nye pc'en fra ende til ende. Og egentlig har jeg bedre ting å gjøre, f.eks å vaske opp :Gjesp: .

Skrevet

Når du går igjennom telefonlisten på mobilen og prøver den ene etter den andre bare for å ha "noen" å prate med.

Skrevet

..og når du teller alle de 17 bjelkene i taket mens du mottar oralsex.

Skrevet
du vet du kjeder deg når du sitter å ser opp i taket og forestiller deg at kvistene i panelet ser ut som ansiktene til små nisser, E.T, gamlefar i hornet på veggen, aliens o.l

Det minner meg om meg! :ler:

Skrevet

Eller når man teller hvor mange sekunder hver reklame på tv i pausen varer.

Skrevet
Eller når du er hos akupunktøren og skal ligge helt i ro i 20 minutter.....og teller antall ruter i lysstoffrørlampene.....om igjen og om igjen :overrasket:

Been there, done that! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...