Gjest Singla Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 - Er singel og har mailet i snart ett år med to menn jeg ble kjent med på nettet. So far so good. Begge er single og omtrent på min alder, og virker seriøse. Vi har mailet ca en eller to gg pr uke og fortalt litt om oss selv, sendt bilder osv.,men i det siste har det blitt mye overfladisk om været og sådant mer.............kommer liksom ikke videre!- På den annen side, har begge sagt at jeg ser søt og kjekk ut, og "gleder meg til jeg en gang treffer deg",så det er vel ikke akkuratt der hunden ligger begravet. Jeg hadde sett for meg at vi med tid og stunder kunne arrangere et kaffe-treff i det minste, men ingen av dem har foreslått noe slikt. Og jeg vil ikke være den som maser. Begynner sjølsagt å få en liten mistanke om at de ikke er så single som de har gitt uttrykk for, jeg da. Skal jeg bare betrakte dem som mail-venner, og kun det? Noen med erfaring?
Gjest Singla Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Drar denne litt opp,jeg. Spørsmålet er om jeg har fått kontakt med to skikkelige "Søren Somlepaver"? Eller må jeg smøre meg med tålmodighet en stund til..........
Gjest Xi Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Ett helt år Kan dere være så veldig interessante for hverandre når dere ikke har tatt noe intiativ til å treffes før? Jeg ville betraktet dem som bare venner. Og hvorfor i alle dager spør ikke du om å treffe dem, hvis du vil? Det er ikke ett bestemt kjønn sitt ansvar! Tenk om du og en av dem er perfekte for hverandre, men begge to var for treige/sjenerte til å ta det første skrittet. Ville ikke det være tragisk egentlig? ACTION!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Enig med Xi. Be om et treff, og enten vil du finne ut at en av de er perfekt for deg, eller de kan/vil ikke møtes. I så fall gjetter jeg på at de egentlig er opptatt og "bare" flørter litt utenom. og da er de jo ikke verdt å kaste bort mer tid på?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 BikerJens og StringtruseOla er vel redd for å avsløre seg som "Jens og Ola" ved en eventuell konfrontasjon. Hva vet nå jeg eller de andre her!
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 (endret) Hvilke forventinger har du til disse to da? Ønsker du venner, fucking good friends eller kanskje en kjæreste? Synes nå et år var lenge da dersom det ikke er alt for stor avstand mellom dere. Jeg foretrekker å treffe folk som jeg blir kjent med på nett innen rimelig tid. Og rimelig tid er langt under ett år Endret 17. august 2006 av Persille
Gjest singla Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Takker for fornuftige svar. Jeg har faktisk forventninger om "noe seriøst", jeg har til og med sagt til han ene at jeg er ute etter noe forpliktende. Så da er det kanskje på tide å røyke ut reven. Ved neste anledning skal jeg foreslå å møtes, enten slik eller slik, så får det gå som det vil. Vil ikke kaste bort mer tid hvis vi har totalt forskjellige forventninger.
Scorpina Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Ja, det synes jeg høres fornuftig ut. Like greit. Så vet du har du har å "deale" med. Få høre da hva responsen ble fra gutta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå