Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg trenger en ny sekk til studier, og med plass til min 12'' laptop. Den jeg har, er så stor at jeg kan gå 14 dager i Jotunheimen med den, så jeg trenger en forholdsvis liten, men allikevel så stor at jeg får plass til noen bøker i tillegg. Det er viktig at den er god å bære, skuldrene mine setter ikke pris på vonde sekker. Noen tips?
Gjest Virvel Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Jansport? Jeg har ikke vært borti pc-sekkene, men de har jo generelt gode sekker.
Amanlis Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Kanskje du kan finne noe her http://www.nbags.no/
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Takk for tips. Jeg har kikket litt rundt, og ikke helt bestemt meg ennå. Tar nok en tur til byen for å se og prøve. Så kan jeg sammenligne litt priser og se om det er billigere å kjøpe på nett. Og jeg tror også Jansport er et bra alternativ. De er gode å ha på ryggen. Har også hørt mye positivt om Samsonite-sekkene.
Bertha Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en Eastpak-sekk som jeg har brukt i mange år og er veldig fornøyd med. God polstring for laptop, samtidig som det er god plass og praktiske løsninger for andre ting som man bringer med seg. Dessuten er den veldig god på ryggen. Kjøpte den i USA, men vet at en del veskebutikker her i landet også fører det merket.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Takk for tips, det skal jeg sjekke ut!
Gjest Svimle Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Jeg har Bergans XO 35L, og det er den beste sekken jeg noensinne har hatt for ryggen og skuldrene. Det følger med en mappe som man legger pc'n i, for bedre isolasjon. Og så er det integrert regntrekk til den. God plass til både pc og bøker! Den blir omtalt som "studentsekken". Den har ikke noen "buisness-look", men jeg gikk etter den jeg syntes var best på ryggen - utseendet fikk vike.
Gjest Hilde79 Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Jeg kan virkelig anbefale Samsonite-sekkene ja. Har jobbet med vesker og sekker i fem år og har mottatt kun én reklamasjon på Samsonite på den tiden. Jeg bruker en slik selv, og den er sinnsykt digg å ha på.
Tuddelidu Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en Haglöfs InCase, den har en egen pc-veske som du kan ta ut hvis du ikke skal ha pc'en med deg. Finens i tre forskjellige størrelser. Kjempegod å bære!
Gjest itla Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 Jeg har også en Samsonite som jeg har brukt til laptop + skolebøker de siste 2 årene, og er strålende fornøyd. God å ha på ryggen, og ser pen ut! Sambo kjøpte samme etter å ha prøvd min.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Takk for alle gode tips, har kjøpt en liten Jansport. Den er fin til mitt bruk, og passe stor. God å ha på ryggen er den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå