Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Ja, vi leter altså etter dusjforheng som er 2 m. langt. Alt annet blir for kort. Det må være helt enkelt, ikke mye farger/mønster/krims-krams på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Synes jeg har lett over alt jeg... Ja, også må opphenget være til slik skinne som er festet i taket, ikke stang. Det er litt vesentlig... Hmmm, mange krav her gitt.... På forhånd takk for hjelp!!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 Hmmm, ingen som vet?? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Steder jeg ville undersøkt: -Alle mulige baderomsbutikker -Tekstilbutikker (Kid, Princess, H&D osv) -Mique -Åhlens
Octavia Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Mener jeg har sett et sted at de selger det metervis, så kan du sy selv. Kan det være Stoff og Stil?
Pasha Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jernia Ikea Clash olson Princes Kid Hansen & Dysvik er ikke de fleste dusjforheng 2 meter lange da? .klø: (og 180 brede) (det som er mest vanlig/standard.. ) Endret 16. august 2006 av IdaH
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 Tusen takk, folkens!! Skal ta meg en runde i dag, og se hva jeg finner!! (sist jeg var på Ikea hadde de bare 180 x 180, men det er uansett andre ting jeg skal ha der nå!!) Hva skulle vi vel gjort uten KG?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 sist jeg var på Ikea hadde de bare 180 x 180, men det er uansett andre ting jeg skal ha der nå!! ← Jeg tror de bare har 180x180 på IKEA. Ville nok prøvd de andre butikkene, eller sydd selv.
Gjest Inger S. Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Ja, vi leter altså etter dusjforheng som er 2 m. langt. Alt annet blir for kort. Det må være helt enkelt, ikke mye farger/mønster/krims-krams på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Synes jeg har lett over alt jeg... Ja, også må opphenget være til slik skinne som er festet i taket, ikke stang. Det er litt vesentlig... Hmmm, mange krav her gitt.... På forhånd takk for hjelp!! Hei, Prøv her: www.decoprodukter.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå