Gå til innhold

male furuskap i svart

Anbefalte innlegg

Skrevet

furu er jo totalt ut..det var vbeldig populært på 90 tallet så vi har vel alle noe furu stående her..

nå har jeg endret stil, det går i svart og hvitt i stua, svart sofa, svarte veggyller og hvite puter... men jeg har et stort vitrineglassskap i furu... kunne jo gjort seg fibnt med dette oi svart for da slipper jeg å kaste dette på fyllinga...

man kan vel fint male dette? finner en sortmaling og maler ? skulle vel bli fint det og spanderer på en spotter til å ha inni???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det med mitt furu vitrineskap, og det ble kjempefint. I tillegg fjernet jeg buen øverst for å få den mer moderne i stilen.

Skrevet
Jeg har gjort det med mitt furu vitrineskap, og det ble kjempefint. I tillegg fjernet jeg buen øverst for å få den mer moderne i stilen.

Hvordan fjernet du buen..?

Skrevet

Det var en slags planke egentlig, så vi brukte litt makt og dro den av.

Skrevet
Det var en slags planke egentlig, så vi brukte litt makt og dro den av.

:grine: Mitt har et topplokk som er buet, umulig å fjerne det....Måtte sjekke.

mulig jeg maler det svart jeg og? Hadde i grunnen tenkt å male det hvitt og bruke det på hytta....malte en kjøpmannsdisk hvit... og den ble fin og god som ny med nye knotter...

Skrevet

Jeg tror den blir kjempestilig i svart. Buen på mitt vitrineskap er en egen del som er skrudd fast på toppen sånn at jeg kan ta den av hvis jeg vil.

Lykke til med malingen.

Skrevet

Jeg har malt mitt slikt skap i en mosegrønn farge. Skiftet også ut knotter med små messinghanker. Det ble kjempefint, som et helt nytt møbel!

To lag med interiørmaling gjorde susen!

Skrevet

Utrolig hva litt maling og nye knotter kan gjøre med et utdatert møbel. Det blir sikkert veldig mye finere!

Skrevet
Utrolig hva litt maling og nye knotter kan gjøre med et utdatert møbel. Det blir sikkert veldig mye finere!

helt enig!

Skrevet
Jeg har malt mitt slikt skap i en mosegrønn farge. Skiftet også ut knotter med små messinghanker. Det ble kjempefint, som et helt nytt møbel!

To lag med interiørmaling gjorde susen!

Mosegrønt hørtes fint ut, der ga du meg en idè! Takk!

Skrevet
Mosegrønt hørtes fint ut, der ga du meg en idè! Takk!

Bare hyggelig :)

Skrevet

Bare vær veldig nøye med selve malejobben. Det synes godt om du slurver, maler for tynt eller malingen renner, eller om du har gjort en dårlig jobb med grunnarbeidet.

:)

Skrevet

Vi har beiset våre gamle furumøbler og de ble kjempefine, og da ser man fortsatt litt av spillet i treverket. Beiset de mørk brun.

Skrevet

Jeg malte ale furumøblene våre svarte for noen år siden, og det ble så fint som bare det! Bruk en veldig fin rulle (hvit , myk) så blir det ikke striper etter strøkene. men forbered deg på mye støvtørking! :forvirret:

Skrevet

*Swiffer Duster gjør støvtørking til en lek!*

:ler:

Det er helt sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...