Gjest Gjest_Dolla_* Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg bruker I.D.-pudderfoundationen, men en venninne sa hun hadde hørt om et lignende produkt som var enda bedre. Hun husket ikke navnet, men kanskje noen her vet hva det kan være? Har hørt om Pure Lux, kan det være det? Hvor får man tak i Pure Lux?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Purelux er også et mineralmerke, som både jeg og flere har likt bedre enn I.D. Der er en ingrediens i I.D som ikke er i Purelux, og den ingrediensen er det en del som reagerer på. Du kan bestille purelux fra www.purelux.com. Og der kan du bestille prøver for en dollar(noen prøver koster litt mer) og desse prøvene varer en stund. Liker også veldig godt rougen og øyenskyggene deres.
Gjest Gjest_Dolla_* Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Takk! Men jeeeezzzz, jeg ble ikke helt klok på den nettsiden jeg. Fant jo ikke ut av fargen på foundationene i det hele tatt - var jo ingen bilder der! Eller?!... Jeg bruker farge 1.2 Fairly light i I.D. , hva tilsvarer det i PureLuxe? Og er pudderet eller kremen best?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Ja det var det.. De er jo så billige at du må prøve deg frem. Min datter bruker 2 i id og bruker baby face i purelux.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg vil anbefale deg pudderet. Kremen er ikke god, kanskje som concealer. Jeg bruker også babyface og har ganske lys hud. Men der er da bilder. Har alltid vert det.
Karamba Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Jeg har nettopp bestilt foundation i Purelux. Er litt spent nå!! Jeg bestilte Creamy natural, men jeg har ikke peiling på om det er riktig nyanse for meg. Jeg så heller ikke fargene til å begynne med, men de er helt nederst på siden. Noen som vet hvor lang tid det tar før en mottar varene?
Karamba Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Noen som vet hvor lang tid det tar før en mottar varene? ← Ingen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Tar fra 7-10 dager, kanskje mindre. De skriver også ned verdien hvis beløpet er på over 200, så man slipper tollutgifter
Gjest Thalassa Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Shimmeren er kjempefin til å ha på om dagen. Man ser frisk og fin ut i ansiktet av den. Den skal jeg bestille i stor boks nå.
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Jeg er nyfrelst Pure Luxe-bruker. Jeg er svært lys i huden, og etter å ha bestilt flere nyanseprøver, endte jeg opp med creamy natural. Den passer perfekt til meg i alle fall! Det eneste jeg sliter med så langt, er å venne meg til å bruke lite nok. Det skal jo ingenting til for å få et kjempefint resultat! Pure Luxe er forresten den aller første foundationen som har taklet min grimme og porete nese uten hjelp av en concealer. Jeg er også veldig fornøyd med Radiance, April's Mix og You Glow Girl. Jeg har ennå ikke fått testet de ørten øyeskyggene jeg bestilte, og enkelte andre produkter stiller jeg meg midlertidig avventende til.
Karamba Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Tar fra 7-10 dager, kanskje mindre. De skriver også ned verdien hvis beløpet er på over 200, så man slipper tollutgifter ← Så bra! Har ikke bestilt for over 200,- denne gangen, men du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det neste gang dersom jeg blir fornøyd med produktene deres. Gleder meg til å motta varene! Har bestilt en haug med øyenskygge-prøver og foundation...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå