Ann Forup Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 ja det lyder brutalt det tema :D men det hele begyndte i går formigdags da jeg troede at vandet havede gået og jeg ringede Ahus de bad mig komme ind så de kunne undersøge sagen, så afsted vi drog, da vi kom derind ja så var der veldig travlt 3 fødsler igang på lukke stadie og en masse som gik og ventede, kan ikke sige andet end fik en fin modtagelse og kom ind på et bad som var ledigt og fik besked om at vent lidt for jordmor var optaget med fødsel som er helt forståligt at de kom i første række... men nu til det som gjorde det til skræk tur, jeg fik besked om at gå op og ned gangen for at finde ud af om jeg havede lekage, og hold op der kom skrækken, ud fra de 3 føde stuer var det som om der foregik totur aldrig i mit liv har jeg hørt kvinder skrige så højt i mit liv og så længe, og jeg har enda jobbet på sykehus i flere år :D , jeg skal selv ha min nr 4 og har ikke med de 3 ander hylt så højt, jeg var så shokeret tænker på alle de stakkels første gangs fødende som gik op og ned af gulvet i udvigelsen og så vett skræmte ud, helt klart at de rum trænger mere isolering, endte med at jeg spurgte om de ikke brugte nogen form for smertestillende her på sygehuset for jeg syntes det var lidt utroligt at alle 3 kvinderne skulle hyle så højt og så længe ved godt at vi alle har forkellig smertetærskel men 3 pyser på en gang virker ulogisk på mig... jeg fik da det heldige svar at alle som kræver en epudural og kommer i tide får det :D :D så det beroligede mig masse så jenter som skal føde på Ahus kom ind i tide og krev jeres epdural :D ... ja som i ser så var det falsk alarm og jeg belv sendt hjem i går aftes med et venlig på gensyn inden så lægen, så nu er det bare at vente igen *suk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mira1 Skrevet 7. januar 2003 #2 Del Skrevet 7. januar 2003 :oops: Jeg hylte som bare pokker med min førstefødte. Jeg fikk ikke epidural, enda jeg spurte... "neida, du er snart ferdig. Dette gjør da ikke vondt", var svaret jeg fikk. Fikk bare lystgass, og den slukte jeg med full kraft - uten virkning. Skal ikke føde på samme sykehus denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå