Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Skal til Stockholm om noen uker og har ikke somlet meg til å bestille noe hotel før nå. Men nå sitter jeg her da og prøver å finne noe. Hos reisefeber fikk jeg vite at de ikke hadde noen hoteller (!!) ledig den helgen, og også på mange andre sider har jeg fått opp at det er fullt. Så dumpet jeg over Hotelclub.net. Der har flere av hotellene jeg har kikket på (hvertfall tilsynelatende) ledige rom og i flere tilfeller til mye rimeligere pris enn via andre reisebyråer eller direkte bestilling hos hotellene. Så da blir jo jeg litt skeptisk siden jeg ikke har hørt om siden før og det liksom er litt for bra. Er det noen som har vært borti denne siden før? Har ikke lyst til å bestille og betale før jeg vet at det er seriøst. Håper noen har erfaringer å dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Titta i.i. Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Fikk for et år siden hotellrom I Paris i august for 4 pers, inkl frokost for 500-600kroner (for alle 4). Rommet var ganske fint og hadde TV, kjøleskap, safe og bad. Så ja, anbefaller hotelclub. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå