Morgan Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 Noen som kan kjapt fortelle hva den gjør og hvorfor den kommer opp?
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 Eh.. ta et søk inne på www.symantec.no du! Tror nok du får en del treff..
Morgan Skrevet 7. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2003 GRRRRRRRRR Hvordan får jeg bort den sløkke firkanten????Maskinen funker helt fin den,jeg installerte kun Beoplayer!Fankern da!
jordbær Skrevet 7. januar 2003 #4 Skrevet 7. januar 2003 Det er en kernel(oversatt til norsk: kjerne)fil til windows.. Ikke tull med den.. For da får du problemer!
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2003 #5 Skrevet 7. januar 2003 Sikker på at du ikke har fått noe ruskomsnusk på PC-en din? Mener å ha sett en slik boks i forbindelse med bla. Klez. Ta en online-scan og bli sikker!!!
jordbær Skrevet 7. januar 2003 #6 Skrevet 7. januar 2003 Hysj lea.. Det er en snill fil.. Ikke kluss med den sier jeg!
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2003 #7 Skrevet 7. januar 2003 Jeg vet at det er en normal og snill fil! MEN hvis det popper opp en sånn slitsom boks på skjermen, så kan det hende at noen allerede har klussa med snille filer... Og en online-scan skader vel ingen???
jordbær Skrevet 7. januar 2003 #8 Skrevet 7. januar 2003 Hihi.. Har hu nevnt noe om virus? Mulig jeg er litt trett.. Men jeg klarer ikke å se det.. Men nå er jeg ikke særlig observang da..
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2003 #9 Skrevet 7. januar 2003 Morgan har ikke nevnt noe om virus, men han nevner en "boks". Jeg har fått opp en boks med noe lignende som ikke ville bort. Da var det virus på PC-en.. Skjønner?? :-?
Morgan Skrevet 7. januar 2003 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2003 Naj naj naj! Jeg har ikke ubeskyttet surfing med pcn min,har masse antivirus og brannmurer og antiluftskyts. Jeg gikk innom Microsofts support-sider og søkte,fant forklaringen ja. Kernel 32 Dll er en garantert minneplass maskinen sikrer seg for å kunne operere ved oppstart.Jeg installerte noe som prøvde å ta minnet som Kernel skal beskytte.Derfor tulla den seg! Vel,tror jeg klarte rydde opp i rotet for denne gang....god morgen forresten.Og godt nyttår.
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2003 #11 Skrevet 7. januar 2003 Godt å høre Morgan-mann! Godt nytt år og velkommen hjem(?)! Ship'o'hoi, matros over bord og alt det der.. Men "God morgen" ??? Der er jo snart kveld jo!
Morgan Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2003 Ja takk for det,prinsesse Leia! Ja kveld nå,helt riktig.
jordbær Skrevet 9. januar 2003 #13 Skrevet 9. januar 2003 *mumle noe om hvem som hadde rett* (Jada, det er veldig viktig for meg å ha rett.. tihihi..) tuller bare med deg leamor
Morgan Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2003 Hehe...ja du hadde visst rett Jordbær.Ja den tuller seg enda så det er dumt,må pønske ut hvordan rette opp i dette nå....god morgen forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå