JallaJalla Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg har mørkt kastanjefarget hår og grønne øyne. De er varmgrønne med litt brunt i . Har brukt Chanel sin palett med brunnyanser lenge og er lei. Noen som har noen umiddelbare forslag til farger som kan kle meg ? Hva med grått ? Har hørt at har man varme farger i ansiktet kan det være fint med kalde farger på øyenskygge silk som grått.
Saeria Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jeg har grønne øyne og bruker selv en del lillanyanser, og et par brunnyanser med kobberaktig glans. Jeg er blond og lys i huden, hvis det har noe å si.
JallaJalla Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Ja, lilla farge til grønne øyne vet jeg er fint og jeg har paletten med lillafarger fra Dior men lilla er ikke så pent til det kastanjefargede håret mitt
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Hva med å ta en titt på hva folk med dine farger bruker? Kanskje du kan prøve en annen lillanyanse enn den du har brukt som kanskje passer deg bedre?
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Chanel har fått inn en ny mono-skygge i en fantastisk, skimrende (ikke glitter) grå nyanse med hint av lilla i. Den heter Sahara. Lagt på med tørr kost gir den et fint resultat til daglig bruk, lagt på med våt kost blir den ekstra skimrende og litt fuktig på (striper ikke). Jeg er helt i denne for tiden. Gå og prøv! Jeg har selv mørkt hår, litt gultonet hud og blå øyne med ravfarget kant innerst.
JallaJalla Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 Til gjest1 Takk for tipset! Jeg har vært og kjøpt den skyggen du annbefalte allerede og den er kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå