Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg vil gjerne høre deres mening... Hva synes dere hvis jeg hadde innledet et forhold med en kamelmann... Blir dette på kanten av hva som er akseptabelt?? *lurer*
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes det er helt flott med blandingsekteskap, men vill det ikke bli litt praktiske vanskeligheter i forhold til avstand og geografi?
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg har kommet i kontakt med en fantastisk kamel på nettet og han har bare DEEEEEEEEEEE puklene Jeg klarer rett og slett ikke å glemme han... han er interessert i å komme hit, men det er litt problematisk nå som vinteren kommer... også er det det karantenetullet... *henger oppgitt med ørene*
Gjest BagLady Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Si aldri nei til en god pukkel, sa mora mi alltid til meg
Scorpina Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg har kommet i kontakt med en fantastisk kamel på nettet og han har bare DEEEEEEEEEEE puklene Jeg klarer rett og slett ikke å glemme han... han er interessert i å komme hit, men det er litt problematisk nå som vinteren kommer... også er det det karantenetullet... *henger oppgitt med ørene* ← Jaaaaaahh, men hvis du VIRKELIG har lyst på denne kamelen, og han er verdt å vente på...så holder du vel ut karantenen? *stryker deg over lamaørene* Det årner seg vettu
Trampe Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Sååå søøøøøøte kamelamabebiser dere ville fått da!!! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Lama med kamelpukler? nja... Tror jeg ville holdt meg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå