Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å velge Mulberry veske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I annledning til mammas 50 års dag så har jeg bestemt meg for at hun skal få seg en Mulberry veske (med god hjelp av pappa :) ) Vi har ganske lik smak så jeg er ganske sikker på at hun vil like den jeg velger, jeg vet at hun liker Roxanne,men

jeg er litt i tvil nå som Emma har komt, liker den bare såå godt..Mamma har vell ikke sett noen andre enn Roxanne..Noen Råd om hva dere ville ha kjøpt? Vil at vesken skal være så tidløs som mulig og passe godt til en dame på femti..

Det blir vell den eneste Mulberry veska hun kommer til og ha :)

Takker på forhånd ;)

Skrevet

Den mest "klassiske" av alle Mulberryveskene synes jeg personlig er Bayswater! Gjerne i oak. :) Av de du nevner ville jeg kanskje valgt Emma, siden det er fullt av Roxanne-kopier på gatene.

Skrevet

Tja. Jeg synes det kommer helt an på stilen til mora di. Roxanne er kanskje en litt mer rocka veske enn Emmy, så dersom mora di f.eks. jobber i et konservativt miljø eller noe sånt, ville jeg nok ha gått for Emmy.

Men hadde du stillt opp veskene ved siden av hveradre og bedt meg velge, så hadde jeg uten tvil valgt Roxanne. Personlig synes jeg Emmy er litt kjedelig i forhold.

Det spørs jo hva mora di liker da. Du kan jo "tilfeldigvis" gå inn på websidene til Mulberry og spørre(helt uskyldig naturligvis) hva hun synes om den nye kolleksjonen deres. Som du sier, så er dette en veske hun sannsynligvis kommer til å ha i mange år, så da er det greit at hun er mer enn "passe fornøyd" med den.

Skrevet

Ja kansje jeg skulle vist henne nettsiden og sagt at jeg ønsker meg en slik og spurt etter hennes mening..

Vil at hun virkelig skal like denne vesken :)

Hun er lege så miljøet er ikke så konservativt og hun er ikke så jålete heller, men ganske klassisk i stilen.. Må tenke litt, etter at friis kom med mulberry kopien så er jo roxanne litt brukt opp kansje...

Skrevet

Roxanne er fin, ja, men jeg tror jeg hadde styrt unna den... Det er så mange som har den, kopier altså, og derfor assosierer jeg ikke designet så mye med Murberry lengre. Jeg synes også emmy er fine, men er enig i at den kanskje er litt ungdommelig? Jeg er stor fan av Mulberry Elgin...

Ta en titt på www.murberry.com

lur moren din med deg for å titte på vesker og hør hva hun synes!

Skrevet
Må tenke litt, etter at friis kom med mulberry kopien så er jo roxanne litt brukt opp kansje...

Den er nok det, men på den annen side så kommer en Mulberry Roxanne til å vare i årevis etter at kopiene har blitt lagt på et loft for å støve ned.

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt Roxanne... Det finnes så mange andre fine!

Skrevet

Mulberry Roxanne....nå? :forvirret:

Gå heller for noe ikke alle andre har.

Skrevet

Jeg hadde nok også gått for Bayswater som er veldig klassisk i formen og er en veske som kan brukes i mange, mange år. Slike vesker er alltid moderne.

Og hvis det var mamma jeg skulle kjøpt til, hadde det definitivt blitt den.

Skrevet (endret)
Ta en titt på www.murberry.com

Kommer jo bare til en koko side uten vesker.....

Prøv Mulberry.com her

Endret av Frk Doodad
Skrevet

Etter å ha kikket litt likte jeg helt klart Emmy best av de du nevnte. Alana synes jeg også er kjemefin.

Roxanne er kul, men litt utbrukt pga friis- og andre kopier.

Bayswater synes jeg rett og slett var litt kjedelig.

Skrevet

Hehh..til mer jeg ser på desse veskene til mere har jeg lyst på en Emmy veske selv...fy fy :fy_fy:

Skrevet

Elgin (in oak) or Bayswater (in black), both practical, timeless and elegant! Perfect for a grown up style! Envy that lady!

Skrevet

Elgin er kjempefin ja! Klassisk og med plass til masse saker!

Skrevet
Kommer jo bare til en koko side uten vesker.....

Prøv Mulberry.com her

whops skrev feil, takk for at du rettet det for meg!

=)

Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Jeg liker Rosemary veldig godt, men veldig dyr veske for meg (nyutdannet og ikke funnet jobb enda).

Skrevet

Til en dame i 50 årene med en klassisk stil ville jeg valgt Elgin.

Skrevet

Jeg ville valgt Bayswater eller Elgin. Begge er klassiske.

Gjest Revenka
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer en Mulberry veske er den fine Ladies Zip Wallet Kenya i chocolate som jeg kjøpte i dag!! :) Lekker, og absolutt verdt 1590,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...