Gå til innhold

Velkomstdrink

superlove

Anbefalte innlegg

Vi ønsker ikke å ha noe form for musserende velkomstdrink. Ønsker i utgangspunktet kanskje en drink av vodka o.l Vi vil holde det enkelt.

Noen forslag til hva som er godt? Er selvfølgelig åpen for andre typer alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet en del bruker Martini som velkomstdrink. Jeg er ikke saa fan av det selv, mekan j se veldig stilig ut hvis dere serverer i Martini glass og med oliven oppi glasset paa en pinne.

Vi skal ha rosa champagne :sikle::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacardi er mye bedre i drinker en vodka. Spesielt en type som heter Bacardi Razz. Dette er vedlig godt med sprite og en limebåt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacardi er mye bedre i drinker en vodka. Spesielt en type som heter Bacardi Razz. Dette er vedlig godt med sprite og en limebåt til.

Dette skal vi ha til velkomsdrink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Rimmelig champagne, rimelig vodka, en kartong med tropisk fruktjuice og en dæsj med Grenadin for å få rosa farge - og en apelsinskive og et coctailbær på pinne.

Jo mindre vodka - jo mer søtsmak får du. Du kan også lage den med Sprite istedenfor champagne.

Du kan eventuelt lage alkoholfri variant ved å blande de alkoholfrie ingrediensene først og ta til side en passe slump til driverne og barna og ha i bare Sprite.

Du lager det hele i en bøtte og har is i og så har du i glass rett før gjestene kommer.

Jeg liker ikke champagne så jeg hadde nok laget en punch ala dette.

Hvis du har tid til å være stilig - la være å blande i grenadinen før drinken er kommet i glasset - deretter har du i noen dråper grenadin i hvert glass. Da vil grenadinen dale til bunnen og lage rød bunn - det ser så kanon proft ut og er så enkelt :)

(rettet - lagt til det om grenadin på slutten)

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skal vi ha til velkomsdrink. :)

Det er jo utrolig godt, så jeg kunne tenke meg å ha det selv i vårt bryllup...

Hva slags glass serverer dere det i da? Longdrink (siden det er det det er...) eller champagne/hvitvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det et sommerbryllup?

Hva med en forfriskende Strawberry Daiquiri?

Vi går vel for Martini Asti selv, ikke altfor dyrt og den er jo ganske god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig godt, så jeg kunne tenke meg å ha det selv i vårt bryllup...

Hva slags glass serverer dere det i da? Longdrink (siden det er det det er...) eller champagne/hvitvin?

Jeg prøver igjen... hva serverer dere denne i ??? Blir ikke helt det samme med longdrink-glass som velkomstdrink føler jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si hva vi endte opp med da.

Det ble Appelsin juice og vodka, med en dæsj grenadin, ei skive lime og friskt peppermynteblad i. Serveres i hvitvins glass.

Fikk masse skryt, den var frisk og god og så veldig delikat ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...