Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Leter etter en brun-rødrouge, vil ha en naturlig og fin farge, noen tips?? Noen som har prøvet rouge i merkene Guerilain eller Helena Rubenstein, hvordan er de?
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Ingen som har tips eller forslag...............?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Personlig liker jeg best rouge fra Chanel, men den er så dyyyr... Har verken prøvd rouge fra Guerlain eller Helena Rubinstein, men de bruker jo å ha god kvalitet på produktene sine så de har sikkert bra rouge!
Isola Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med MAC sin rouge, iallfall!
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Ja synd at de ikke har MAC i Trindheim, men det merke får de jo i Oslo snart, å da kan man sikkert ringe å få de til å sende, gleder meg....
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg bruker Chanel sin, den er dyr, men drøy. Fikk min i julegave og ser ut som om den er nesten ny...
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Jeg liker også godt rouge fra chanel, men jeg finner ikke en farge som jeg liker, noen er så rosa, noen synes jeg har for mye glitter...........jeg hadde en farge som jeg likte godt, men den er gått ut, så typisk.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Jeg har Joues Blush fra Chanel i fargen 15 Orchid Rose. Den er ikke så rosa synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 Chanel har en nydelig rouge i sin høstkolleksjon. Ikke den som var knallrosa, den likte ikke jeg noe særlig, men den som var litt mer dempet. Rose Petale het den. Veldig fin farge. Skal kjøpes ved neste lønning!
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 jeg har også chanel sin, kjempedrøy, men litt dyr da. hatt min i flere år jeg. litt shimmer i den, men ikke glitteraktig, blir bare veldig fint. har den ikke her så får ikke sjekka hvilken farge det er nå.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Jeg har en rouge fra Clinique. Veldig bra, og dessuten billig på SN
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 Jeg bruker stort sett kremrouge fra Guerlain. Den gir et mer naturlig resultat, synes jeg, men funker ikke hvis du bruker pudder på huden.
Gjest hund Skrevet 17. september 2006 #13 Skrevet 17. september 2006 Rouge fra Chanel er tingen ja. Kjøpte nylig en rouge fra Lancome, og selv om fargen var kjempefin så kjennes den så billig (pudrete) Men vær obs på at noen av fargene har mye shimmer i seg. Selv liker jeg de uten.
*Dolly* Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 Jeg har to rouges som jeg liker veldig godt. Chanel og Clinique. Chanel har så mye bra sminke!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 Mange her skryter slik av chanel sin rouge, da blir jeg litt nysjerrig på hvilken farger dere bruker???? jeg spør fordi at jeg har sett på fargeutvalget, å jeg synes det var veldig mye rosa og orange toner, sikkert fint for de som kler det og liker de fargene, men jeg må ha en som er brun-rød. Så hvilken farger bruker dere.... har jeg kansje fått et feil fargeintrykk????
Gjest Blanca Skrevet 17. september 2006 #16 Skrevet 17. september 2006 De rundene rougene fra Chanel kan se litt skrekkelige ut når du ser de ut å prøve. Fargen blir helt annerledes på. Jeg elsker nr. 98 Fantasia. Den er korall/brun/gull og den blir veldig fin på. Om de har noen brun-røde er jeg usikker på. Jeg er også godt fornøyd med Clinique rouge. De har mere ordinære farger; kanskje du finner en brun-rød der.
Gjest Kanelia Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Mac har veldig bra rouge. Jeg bruker en ferskenfarget en, så jeg kan ikke anbefale deg farge, men utvalget er bra i det merket.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #18 Skrevet 17. september 2006 Mac har veldig bra rouge. Jeg bruker en ferskenfarget en, så jeg kan ikke anbefale deg farge, men utvalget er bra i det merket. ← Enig! MAC har bra rouge. Jeg har et i nyansen Style, det er ferskenfarget med gull i. Kjøpt nå i sommer. Kanskje ikke det mest nøytrale rouget på markedet, men veldig fint. (Kuriositet: Og det er Britney Spears favorittnyanse...)
Tusseline Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Jeg har nettopp kjøpt rouge'en fra Makeup-Store, og er kjempefornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #20 Skrevet 24. oktober 2006 Sitter og leser litt om Chanel-rouge her på forumet siden jeg har lyst å kjøpe et. Ser at det finnes to forskjellige typer Chanel-rouge; rund og avlang. Noen som vet hva som er forskjellen på disse? Og hvilken av disse to typene er "best"? (dvs mest holdbar, lettest å legge jevnt etc...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå