instance Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Heisann! Jeg skal gifte meg i Sandefjord i 2008, og lurte på om det er noen som vet om noen steder, altså hager/parker ol., som man kan leie og sette opp bryllupstelt i? Er ikke sånn vanvittig kjent i området, så jeg trenger hjelp, folkens!
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei, har ikke noe svar til deg, men jeg lurer på akkurat det samme! Skal gifte oss sommer 2007 og er også på let etter en hage / park i Sandefjord.. Noen som vet?
brud06 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Heisann dere to Jeg jobbet som servitør i et cateringfirma i Sandefjord for en del år tilbake og vi var ofte på seilerholmen i forbindelse med bryllup. Det er riktignok på en øy,men sååå utrolig koselig.Det tilhører et lokale som seilerforeningen har og vi lagde litt av maten der samt grilling ute. Dette er absolutt å anbefale....på kvelden tente vi masse lykter over alt ,til og med på starnden.Han jeg jobbet for heter Hans Ivar Hansen og holder til i sandefjord,han har som sagt cateringfirma og lager veldig god mat. Han har all informasjonen om seilerholmen og leie av telt med alt utstyr hvis du /dere treger det
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ja, der er det kjempefint! Venninna mi gifta seg der i fjor så jeg vil liksom ikke "herme", men det er absolutt verdt en titt!!
Gjest sandefjorda Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg var ganske så nylig i bryllup på Øvre Myra i sandefjord. Det er en gammel husmannsplass som ligger i sentrum, med godt skjermet hage og innendørs lokale med toalett, kjøkken osv, men også god plass til telt ute. Paret jeg var i bryllupsfest hos hadde vielsen i hagen der, og hadde middagen og kaffen inne. Det var plass til rundt 60 stykker inne vil jeg tro.
instance Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2006 Takk for svar, skal kikke på begge stedene! Men tar gjerne imot flere tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå