Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært avstands intressert i en mann i sommer. Tok mot til meg for ei uke siden og sendte en sms til han. Han svarte og vi skrev 3-4 meldinger til hverandre. Men plutselig så slutta han og svare og nå har jeg ikke hørt mer fra han.

Skal jeg sende ei ny sms til han, eller virker det masete? I såfall, hva skal jeg skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyder jo kanskje på at han ikke er så interessert, men du taper vel ingen ting på å gjøre et siste forsøk. Er han ikke interessert så får du bekreftet det, og er han interesert så svarer han vel.

Skrevet
Har vært avstands intressert i en mann i sommer. Tok mot til meg for ei uke siden og sendte en sms til han. Han svarte og vi skrev 3-4 meldinger til hverandre. Men plutselig så slutta han og svare og nå har jeg ikke hørt mer fra han.

Skal jeg sende ei ny sms til han, eller virker det masete? I såfall, hva skal jeg skrive?

Gjør det! Jeg sitter å lurer på hvorfor jeg ikke fikk svar på en jeg sente og er super nærvøs for at jeg har sletta den ute å se det eller noe? Inboxen min er noen ganger stappfull og da må jeg slette sms før jeg får inn nye. Og når jeg ikke hører noe mer, så blir jeg redd jeg kan ha gjort det? Vet ikke :(

Send en til for det kan ha skjedd den du lurer på også!

Bare skriv at du var redd du kan ha dummet deg ut og ikke tykket send eller noe på den forrige gang.

Har du sent den på ny ennå? :sjenert:

:roll::roll:

Skrevet

Oj.. Vi 2 er visst i samme båt :) (nesten) Hm. Jeg syns du skal sende 1 til. Som det sies her, så kan det jo være at den ikke kom frem eller noe, og jeg syns ikke 1 sms er "masete". Tenk på alle andre som sender huuundrevis. En er sikkert ok :) Kan jo være verdt det, eller hva :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ja, kanskje jeg sender 1 til da??? Er redd for å dumme meg ut...bor i en liiiten by, så sjansene for at jeg treffer på han en eller annnen gang er jo der.

Huff, så skummelt. Hva burde jeg skrive til han da? Kjenner han ikke noe særlig...

(Han er 26, jeg 23)

Skrevet
Tyder jo kanskje på at han ikke er så interessert, men du taper vel ingen ting på å gjøre et siste forsøk. Er han ikke interessert så får du bekreftet det, og er han interesert så svarer han vel.

:Nikke:

Skrevet

Tror det du trenger å sende er en SOS i motsettning til hva de sier i radioreklamen!

Skrevet

Jeg ville iallfall ikke sendt en ny melding hvor jeg skrev at jeg var redd for at den forrige meldingen min ikke kom fram etc. DET virker utrolig desp og masete. Underforstått betyr sånne meldinger at: Jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har fått noe svar fra deg, jeg er desp etter et svar, så det må jo være en grunn til at du ikke svarer - f.eks at du ikke fikk den siste meldingen jeg sendte.

Sånne SMS-drama er litt slitsomt å forholde seg til for motparten...

Skrevet
Ja, kanskje jeg sender 1 til da??? Er redd for å dumme meg ut...bor i en liiiten by, så sjansene for at jeg treffer på han en eller annnen gang er jo der.

Huff, så skummelt. Hva burde jeg skrive til han da? Kjenner han ikke noe særlig...

(Han er 26, jeg 23)

Klart du sender en til :) Ikke 200 til, men 1 kan umulig skade. Det er jeg sikker på :) Og ikke gidd å tenk tanker som å dumme seg ut. De som dummer seg ut, må være de som aldri tør å gjøre det de egentlig vil. For hvor dumt er vel ikke det?? Og flott for deg at du kan støte på ham rett som det er da! Bedre får det vel ikke blitt? ;) Snu det til noe posetivt :)

Og ikke legg så mye i hva du skal skrive. Skriv hva som helst :) Si at du er glad i dag. Si du er lei deg. Si at du er et sted midt i mellom. Fortell om noe som skjedde i går eller for 1 år siden. Si at du bare kom til å tenke på ham, og at du ville si hei :) Spør om han fikk smsen din? Det er ikke noe galt i å spørre om det. Fikk han den, eller fikk han den ikke?

Si natta når du legger deg, og god morgen når du våkner. Er ikke det naturlig nok egentlig? :)

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg ville iallfall ikke sendt en ny melding hvor jeg skrev at jeg var redd for at den forrige meldingen min ikke kom fram etc. DET virker utrolig desp og masete. Underforstått betyr sånne meldinger at: Jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har fått noe svar fra deg, jeg er desp etter et svar, så det må jo være en grunn til at du ikke svarer - f.eks at du ikke fikk den siste meldingen jeg sendte.

Sånne SMS-drama er litt slitsomt å forholde seg til for motparten...

Enig med den.

Send en "hvordan står det til" melding, eller noe - svarer han ikke så ville jeg antatt at han ikke var så interresert.

Skrevet

Du uroer deg sikkert for ingen ting. Men det er det bare en måte å finne ut på. Send en sms eller sms den du sente en gang til om du har den ennå så ser du om du får noe svar. Jeg har sletta sms ved uhelle selv. Det kan faktisk skje. Som det sies her så vinner du heller ikke vist du ikke våger. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar og for råd. Nå har jeg sendt ei ny melding og er veldig spendt på om jeg får svar. Foreløpig har jeg ikke hørt noe, han blir sikkert ikke å svare :tristbla:

Skrevet

Enig med Nelle, virker bare dumt om du maser i vei om sms'er på avveie.

Får du noe svar? Lykke til :)

Skrevet
Takk for svar og for råd. Nå har jeg sendt ei ny melding og er veldig spendt på om jeg får svar. Foreløpig har jeg ikke hørt noe, han blir sikkert ikke å svare  :tristbla:

Hvor interessert i å få pratet med han igjen er du da? Banker hjertet og du vet du har møtt en spesiel så gir du ikke opp så lett ;) Er det lett å slippe taket betydde det aldri noe særlig til å begynne med heller. Det eneste som stopper deg så vidt jeg kan se er at du sier du føler deg dum "hvis".. Greier du å overkomme denne "dumme" følelsen så finner du andre måter å komme i kontakt med han på. Ringe? Er det helt utelukket?

Skrevet

Han svarte!!! ;)

Vi sendte et par sms'er til hverandre, og plutselig så inviterte han meg ut på kaffe!

JIPPI :hoppe:

Takk for gode råd!

Skrevet
Han svarte!!!  ;)

Vi sendte et par sms'er til hverandre, og plutselig så inviterte han meg ut på kaffe!

JIPPI  :hoppe:

Takk for gode råd!

Ser du ;) En til kunne umulig skade :) Glad for deg, jeg vet følelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...