Gå til innhold

Eldre menn sikler på meg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_henriette_*
Skrevet

Jeg er 14 år, flere ganger får jeg blikk fra eldre menn. Jeg har fått høre fra flere at jeg er pen og sexy og lurer på om dere kan se på mindreårige jenter som sexobjekter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare si det er bingo et sted så forsvinner de fort.

Skrevet

Kan jo spørre dem om de er klar over at du er 14 år gammelt jailbait, og se hva de sier da.

Skrevet

Jeg er riktignok ikke fjorten, men ser nok mer ut som jeg er på den alderen enn over fjorten. Og dette skjer med meg også, og helt sikkert de fleste av mine medsøstre.

Jeg er ikke spesielt vakker eller sexy på noen måte, men de ser vel på meg som sprek og spretten kanskje. :ler:

Hvis de glaner og blunker og ordner og styrer om jeg ser dem på butikken, gjør jeg gjerne det samme tilbake. I de aller fleste tilfellene blir de litt flaue eller jeg vet ikke hva, og snur seg. I de andre tilfellene gir jeg dem et surt blikk og går et annet sted.

Jeg tenker som så, når det gjelder menn som er mye eldre enn meg, at om de blir kåte av se på meg, så vær så god, gå hjem og hygg deg mens du tenker på meg. (Burde jeg se på det som et kompliment kanskje?) Men om de gjør noe mer er jeg ikke like blid.

Jeg er heldigvis ikke attraktiv nok til å få masse eldre menn på døra, eller følgende etter meg på butikken - men hadde de gjort det ville jeg nok sagt ifra, faktisk.

"Gå hjem og se på kona di isteden?", eller "Du finner mye finere damer enn meg på nettet" osv.

:ler:

Men jeg er på mannlig underskudd, så jeg gleder meg over de blikkene jeg får jeg. Så lenge det blir med det.

Forslaget over her om å si alderen din om de blir for pågående, er ganske lurt. De forventer kanskje ikke at du skal si noe.

Og om 40 år er det vel jeg som går og glaner på gutteromper på butikken tenker jeg...

Skrevet

Om du synes det er veldig ubehagelig, så sleng en melding til dem. "Jeg er knapt 14, så dra til deg øya om ikke fengsel frister"

Skrevet

Jenter på 14 kan se ut som om de er over 20.

Jeg evaluerer automatisk alle kvinner jeg får øye på som ser ut som om de er mellom 15 og 70 utifra seksuell attraktivitet.

Lange blikk er ikke det samme som sikling, og det skal mer til for å bli runkeobjekt hos meg i alle fall.

Skrevet

Jeg evaluerer automatisk alle kvinner jeg får øye på som ser ut som om de er mellom 15 og 70 utifra seksuell attraktivitet.

:overrasket: Så primitivt! Heldigvis er de fleste menn kommet lenger.

Skrevet
:overrasket: Så primitivt! Heldigvis er de fleste menn kommet lenger.

Ikke ifølge en artikkel jeg leste i ill. vit.

Skrevet
Ikke ifølge en artikkel jeg leste i ill. vit.

Ok. Så dere menn kan med rette betegnes som primitive skapninger :ler:

Dere blir ikke litt flaue over at dere ikke er istand til å vurdere en kvinne på andre premisser, uten å først gå omveien om dette med om hun innehar sexappeal eller ikke? Vurderingen dere gjør dere sånn sett får jo sjelden praktiske konsekvenser, for de færreste kvinner idag lar seg sjarmere av den slags tankegang hos menn, snarere tvert om. Men det må jo være litt frustrerende å ikke kunne fokusere på mennesket uten å tenke på sex eller ikke sex i første omgang. I mange mellommenneskelige situasjoner er jo sex helt malplassert!

Skrevet

Trådstarter er innbilsk og har en livlig fantasi.

Skrevet
Jeg er 14 år, flere ganger får jeg blikk fra eldre menn. Jeg har fått høre fra flere at jeg er pen og sexy og lurer på om dere kan se på mindreårige jenter som sexobjekter?

Jeg er selv jente, nærmer meg 30, hender rett som det er at jeg sender lange blikk etter fjortisjenter. Ikke fordi at jeg har lyst å harve over dem, men fordi det ser så jævlig ut der de har skvisa seg inn i alt for trange bukser og alt for små topper. Magene deres velter seg jo utover bukselinningen. Det ser HELT for jævlig ut. Ikke bare fjortisjenter som gjør dette da, men fjortiser i kategori "hele skalaen av tenåringer" er sterkt representert. :kvalm:

Skrevet

Jeg ser også etter fjortisjenter, men det er fordi jeg ikke tør å se på jenter på min egen alder. Dere er så potensielle til å ta med seg hjem for å få utløp for min biseksuelle fantasi.

Jeg vil slikke teppe. Kom til onkel!

Skrevet

Opplevde også dette når jeg var yngre. Og jeg syntes det var veldig ubehagelig. Jeg forklarte også hvor gammel jeg er, men det så ikke ut til å ha noe å si. Det er noe feil når kollegene til faren din legger seg etter deg, og kommer med ekle kommentarer.

Får fremdeles uønsket oppmerksomhet av menn innimellom, men nå er jeg eldre og vet hvordan jeg skal takle det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ser på alle jeg treffer jeg. Er en skikkelig kikker.

Men jeg verken plystrer eller viser fingeren.

Er jeg en gammel gris da forkledd i kvinneham?

Hva er det med enkelte damer som tror at det å kikke på livet rundt seg (og jepp plystre inni seg og si Olala ... uten å si det høyt) er en gutteting?

Tull altså.

Jeg gjorde mye mindre av det den gangen jeg var gift. Da levde jeg i en sjø av uinteressante objekt av begge kjønn og det skulle ekstreme tilfeller til for å vekke oppmerksomhet - ekstremt pen, ekstremt lite pen, ekstremt feit, ekstremt tynn, ekstremt stygt kledd ... etc.

Nå når jeg er singel er det selvsagt et helt annet interessant liv der ute. Uten at jeg av den grunn stirrer eller vurderer folk sin personliget ut fra førsteinntrykket. Noen ganger er førsteinntrykket direkte misvisende i forhold til personligheten - og det bør folk utnytte på en helt annen måte. En sjaskete kledd fyr på 40 år f.eks. der mor på 65 har kjøpt klærne, kanskje han burde fått hjelp til å style seg litt (uten at han trenger å bli sånn androgyn femi gutt av den grunn).

Jeg så et morsomt program forleden dag om hentesveis. Hadde de guttene der brukt like mye energi på resten av sin fremtreden som de bruker på håret sitt så hadde de garantert sett flotte ut. Men siden all energi gikk i det manglende håret så var det jo ikke verken penger eller energi igjen til resten. Jeg legger faktisk ikke merke til om håret er tynt på en fyr så lenge det er pent og passende frisert.

Gutter med større øredobber i begge ørene enn meg selv skyr jeg uansett - Beckham moten med bling-bling overalt er rett og slett umandig.

Skrevet

Hvis du er så plaget med at menn sikler på deg, så får du begynne å gå i regntøy når du går ut.

Skrevet

Stirr med overdrevent blikk tilbake, det funker.

Skrevet
Ok. Så dere menn kan med rette betegnes som primitive skapninger  :ler:

Dere blir ikke litt flaue over at dere ikke er istand til å vurdere en kvinne på andre premisser, uten å først gå omveien om dette med om hun innehar sexappeal eller ikke? Vurderingen dere gjør dere sånn sett får jo sjelden praktiske konsekvenser, for de færreste kvinner idag lar seg sjarmere av den slags tankegang hos menn, snarere tvert om. Men det må jo være litt frustrerende å ikke kunne fokusere på mennesket uten å tenke på sex eller ikke sex i første omgang. I mange mellommenneskelige situasjoner er jo sex helt malplassert!

Gjør ikke vi jenter også det? Ser ikke vi også etter symmetri? Et tiltrekkende ansikt, en kropp som ser sunn og velproporsjonert ut?

Her er det snakk om førsteinntrykk, ikke hvem man velger å gifte seg med.

Skrevet
Gjør ikke vi jenter også det? Ser ikke vi også etter symmetri? Et tiltrekkende ansikt, en kropp som ser sunn og velproporsjonert ut?

Her er det snakk om førsteinntrykk, ikke hvem man velger å gifte seg med.

Klart vi kvinner er opptatt av utseende til menn, men likevel er det ikke dette som primært farer gjennom hodene våre når vi treffer på fremmede menn for første gang, med mindre det er noe som sier klikk der og da, for kvinnen, at hun finner en mann midt i blinken for henne, at det er noe ved ham som hun faller for der og da. Men den systematiske vurderingen av hvorvidt personen er egnet til å ha sex med eller ikke, tror jeg ikke vi foretar oss ift. hver eneste mann vi treffer på. Ikke engang annenhver mann, tør jeg hevde.

Gjest Blondie65
Skrevet
Klart vi kvinner er opptatt av utseende til menn, men likevel er det ikke dette som primært farer gjennom hodene våre når vi treffer på fremmede menn for første gang, med mindre det er noe som sier klikk der og da, for kvinnen, at hun finner en mann midt i blinken for henne, at det er noe ved ham som hun faller for der og da. Men den systematiske vurderingen av hvorvidt personen er egnet til å ha sex med eller ikke, tror jeg ikke vi foretar oss ift. hver eneste mann vi treffer på. Ikke engang annenhver mann, tør jeg hevde.

1) Gjør alle menn det - vurderer hver eneste kvinne de treffer med sånn "nei æsj - jo kankjse - oh lalala - pøh - ligner for mye på svigermor - æsj"? :sjenert:

2) Snakk for deg selv. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...