Søtpotita Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Går det som regel bra å sende kontantar i brev? Bør ein "pakke dei godt inn", slik at ingen ser kva konvolutten inneheldt?
brumma* Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Lurt er det vel egentlig ikke. Jeg har opplevd et par ganger at det ikke har gått bra... Nå har det i de fleste tilfellene faktisk gått greit da, men du må være klar over at det er en viss risk. Jeg ville ihvertfall sørget for at det ikke så ut som et bursdagskort eller noe i den duren...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Vær obs på at selv om du pakker det aldri så godt inn, så kan du risikere at det blir borte. Jeg tror heller jeg ville ha sendt en gavesjekk(dersom bankene har det ennå??) i stedet for rene kontanter, eller aller helst overført det fra konto til konto.
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Det er dumt å gjøre det ja. Mine ble borte... Selv om de var "pakket godt inn", i en a4 konvolutt.
Beam Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Informasjon fra posten angående post med verdifullt innhold: http://www.posten.no/Portal/Privat/Sende/VerdifulltInnhold/
Søtpotita Skrevet 15. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2006 Tenkte det var greit å senda det slik, sidan det er så dyrt å overføra pengar til ein dansk konto...Trur eg droppar heile greia, takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå