Gå til innhold

Bettatt.... (men redd for å være "masete"

Anbefalte innlegg

Gjest *usikker*
Skrevet

Jeg er super betatt av en jeg kjenner gjennom jobben. Han er en ganske rolig mann, men jeg føler meg ganske sikker på at han liker meg også. ... MEN så var det den lille tvilen da.........

Det jeg lurer på er hvor mye initiativ jeg skal ta selv.. Lenge siden jeg har vært i en slik situasjon og er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Liker ikke å være masette heller. Det som er tingen er at jeg må forholde meg til han jobbmessig uansett, det er egentlig ikke noe problem, men jeg har ikke lyst å mase.

Vi har funnet på ting, gått tur, vært på båttur. Når vi var på tur, snakket han mye om at dette var hyggelig og at vi må gjøre det igjen med mat og vin etc....

Det høres også ut som han hadde en drøss med "venninner". Før hadde jeg ikke synes at det var noe særlig rart, men etter at jeg har opplevd at de fleste kameratene mine hadde helt andre motiver enn vennskap i tankene med meg, kjenner jeg at det gjør meg usikker. Derfor føler jeg at jeg burde la det hele være opp til ham. Hvis han virkelig liker meg tar han kontakt selv. Jeg er også litt redd for at han kansje bare vil være venner (d ville jo vært typisk, når jeg absolutt ikke vil det ;)

Hva synes dere? Skal jeg bare lene meg tilbake og se hva som skjer eller ta litt initiativ selv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å finne på ting hvor det er mer naturlig at han vil vise at han evnt. føler noe mer for deg enn bare vennskap ? Teker da på å finne på en kveldsaktivitet som innebærer litt inntak av alkohol. Da vil han kanskje tø opp litt.

Så kan du jo passe på å fortelle han at du liker han - gi litt komplimenter.

Er det ikke noen andre kollegaer du kan fiske litt hos? Som selvsagt ikke vil fortelle han at du gjør akkurat det.

Skrevet

Nei, ikke så lett å fiske hos noen. Vi jobber ikke samme plass (han jobber offshore) og jeg kjenner ikke så godt de han jobber med. Dessuten er de noen skikkelige "sladrekjerringer" så jeg vil helst ikke at noen skal få vite det.

Jeg tenkte også på det, at det kunne være lurt å finne på noe en kveld.. men kan jeg gjøre det uten at det virker teit... invitere ham ut på byen liksom. Selv om vi har "kjent" hverandre i mange år, kjenner vi ikke hverandre godt.. (har alltid synes han var SÅ fantastisk og blir litt sjenert rundt ham - noe jeg egentlig ikke er)

Han virker ikke som en "ut på byen type".. han er litt mer sånn ut i naturen (noe som er litt uvandt) men han drikker vel øl som alle andre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...