Gå til innhold

Sove sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forrige gang sov vi hver for oss.

Denne gangen gifter jeg meg i utlandet, og da sover vi sammen siste natten. Samme hotellrom - samme seng! Mmmm, gleder meg!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestemte oss for å sove sammen, og leide hotellrommet for ei ekstra natt. På kvelden gikk vi opp i sky-baren og tok oss et par drinker hver, før vi omsider kom oss i seng.

Kunne ikke tenkt meg å gjort det på noen annen måte!

Skrevet

her sover vi sammen ja

Skrevet

Vi sov sammen ja, og hadde en lang og koselig frokost før jeg dro til frisøren.

Skrevet (endret)

Min samboer har lyst til at vi skal sove hver for oss, så jeg tror vi kommer til å gjøre det. Da har vi mulighet til å være sammen med forloverene/venner dagen før, og bygge opp forventninger til den store dagen.... ;)

Endret av nygarda
Skrevet

Øhhh. de aller fleste er jo samboere før de gifter seg- så hvorfor skal man sove alene sånn plutselig???? Underlig, hele denne tradisjonsgreia. Hører hjemme i middelalderen.... :sjenert:

Skrevet

Det er jo litt for å bygge opp spenningen også da. Jeg har tenkt å jage han avgårde til foreldrene sine. Det blir litt moro det også, siden han ikke har sovet der på aldri så mange år ;) Foreldrene mine kommer til å bo hos meg + forloveren dagen før. På den måten slipper vi stress med å skjule kjole osv.

Skrevet
Da har vi mulighet til å være sammen med forloverene/venner dagen før, og bygge opp forventninger til den  store dagen....  ;)

Det er jo litt for å bygge opp spenningen også da. Jeg har tenkt å jage han avgårde til foreldrene sine. Det blir litt moro det også, siden han ikke har sovet der på aldri så mange år ;) Foreldrene mine kommer til å bo hos meg + forloveren dagen før. På den måten slipper vi stress med å skjule kjole osv.

Begge deler er selvfølgelig like "greit".

Jeg tror kanskje vi ender opp med å sove hver for oss. Har litt lyst til å dele den siste spenningen før dagen med forloveren min som kommer utenbys fra. Litt kroppspleie, vin og skravling tror jeg er deilig for å lette litt på nervene. :) Tror også det er gøy som det sies over her at man bygger opp spenningen litt, og så blir det jo ekstra deilig å få legge seg sammen igjen på bryllupsnatten. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...