Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. august 2006 #21 Skrevet 16. august 2006 Forrige gang sov vi hver for oss. Denne gangen gifter jeg meg i utlandet, og da sover vi sammen siste natten. Samme hotellrom - samme seng! Mmmm, gleder meg!!
Seterjenta Skrevet 16. august 2006 #22 Skrevet 16. august 2006 Vi bestemte oss for å sove sammen, og leide hotellrommet for ei ekstra natt. På kvelden gikk vi opp i sky-baren og tok oss et par drinker hver, før vi omsider kom oss i seng. Kunne ikke tenkt meg å gjort det på noen annen måte!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #24 Skrevet 17. august 2006 Vi sov sammen ja, og hadde en lang og koselig frokost før jeg dro til frisøren.
nygarda Skrevet 17. august 2006 #25 Skrevet 17. august 2006 (endret) Min samboer har lyst til at vi skal sove hver for oss, så jeg tror vi kommer til å gjøre det. Da har vi mulighet til å være sammen med forloverene/venner dagen før, og bygge opp forventninger til den store dagen.... Endret 17. august 2006 av nygarda
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #26 Skrevet 17. august 2006 Øhhh. de aller fleste er jo samboere før de gifter seg- så hvorfor skal man sove alene sånn plutselig???? Underlig, hele denne tradisjonsgreia. Hører hjemme i middelalderen....
Kykkelikokos Skrevet 18. august 2006 #27 Skrevet 18. august 2006 Det er jo litt for å bygge opp spenningen også da. Jeg har tenkt å jage han avgårde til foreldrene sine. Det blir litt moro det også, siden han ikke har sovet der på aldri så mange år Foreldrene mine kommer til å bo hos meg + forloveren dagen før. På den måten slipper vi stress med å skjule kjole osv.
Floja Felíz Skrevet 18. august 2006 #28 Skrevet 18. august 2006 Da har vi mulighet til å være sammen med forloverene/venner dagen før, og bygge opp forventninger til den store dagen.... ← Det er jo litt for å bygge opp spenningen også da. Jeg har tenkt å jage han avgårde til foreldrene sine. Det blir litt moro det også, siden han ikke har sovet der på aldri så mange år Foreldrene mine kommer til å bo hos meg + forloveren dagen før. På den måten slipper vi stress med å skjule kjole osv. ← Begge deler er selvfølgelig like "greit". Jeg tror kanskje vi ender opp med å sove hver for oss. Har litt lyst til å dele den siste spenningen før dagen med forloveren min som kommer utenbys fra. Litt kroppspleie, vin og skravling tror jeg er deilig for å lette litt på nervene. Tror også det er gøy som det sies over her at man bygger opp spenningen litt, og så blir det jo ekstra deilig å få legge seg sammen igjen på bryllupsnatten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå