Gå til innhold

Sove sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt å tilbringe natta før bryllupet i samme hus og på samme rom som mannen?

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å være hver for oss, men kjenner nå at det hadde vært godt å ha han der den siste natta også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke sove sammen med ham natta før?

Skrevet
Hvorfor skulle du ikke sove sammen med ham natta før?

Disse tradisjonene da vet du, som jeg egentlig gir blaffen i til vanlig ;)

Skrevet

Vi sov sammen. Vi sover ikke godt uten hverandre, og natta før bryllupet trenger man virkelig å sove godt!!

Skrevet
Disse tradisjonene da vet du, som jeg egentlig gir blaffen i til vanlig ;)

Er det for å symbolisere jomfrudom eller noe?

Jeg skjønner ikke helt vitsen med noe sånt.

Skrevet

Vi er jo på ferie i utlandet når vi gifter oss...jeg foreslo at han skulle ligge på hotellrommet sammen m kompisene den natta - men det var det dummeste han hadde hørt...så vi sover sammen ja :ler:

Skrevet

Vi sover hver for oss, litt for tradisjon og litt så jeg får babyfri fredag kveld og natt. Skal tilbringe tiden med forloveren min, ordne negler, spise god mat, få ei god natts søvn osv. Synes også det blir litt ekstra stas at vi ikke har sett hverandre på "så lenge". ;)

Skrevet

Vi sov hver for oss.

Jeg og forloveren min sov hjemme hos mine foreldre. Det passet også bra siden det var kort vei til frisøren.

Mannen sov hjemme i leiligheten vår, 45 min å kjøre fra bryllupet. Han tilbringte formiddagen sammen med forloveren som bor like ved oss.

Skrevet
Vi sov sammen. Vi sover ikke godt uten hverandre, og natta før bryllupet trenger man virkelig å sove godt!!

:Nikke: Sånn ble det hos oss og.

Skrevet

Signerer denne!! Vi har bare sovet borte fra hverandre max 3 netter på 16 mnd.

Skrevet

Vi hadde planer om å sove hver for oss, men endte opp med å sove sammen, det var veldig spennende å våkne opp sammen og vite at om noen timer ville vi være mann og kone. Sov ikke så godt (sengen raste sammen mens vi sov :ler: ), endte derfor opp med å sove begge to på den ene halvdelen av sengen, men det var godt å sove sammen, som vi alltid hadde gjort.

Skrevet

Vi sov sammen siste natta, noe jeg er veldig glad for. Det var godt, for vi fikk ikke sove straks vi la oss og da lå vi og prata litt...

Skrevet

Hvor kommer denne tradisjonen fra. Den kan ikke være så gammel.

Det er ikke så veldig lenge siden at man flyttet sammen først når bryllupet var ferdig.

Skrevet

Skal sove sammen natta før, ser ingen grunn til å gjøre noe annet, men derimot mange grunner til nettopp å sove sammen... :)

Skrevet

Vi kommer til å sove sammen, ser ingen grunn til å følge alle disse rare tradisjonene som ikke betyr noe.

Skrevet

Ja, ja, spurte mannen om vi ikke kunne sove sammen siste natta allikevel,men den gang ei. Var da sødern så synd at han plutselig skulle ha ei klar meining om noe ifbm bryllupet da :ler: Får vel ta til takke med at vi skal være sammen på kvelden da :)

Skrevet

Vi lurte på om vi skulle sove hver for oss, men kom fram til at vi kom til å sove bedre om vi sov sammen, så vi gjorde det. :)

Skrevet

:ler: Hallo vi lever i år 2006 ikke 1806..

Så klart jeg vill ha han hos meg natta føre Bryllupet,får ikke sove ellers. :klem:

Disse tradisjonene begynner å gå ut på dato de nå,vi er tross alt inne i en ny livsepoke der slikt tilhørte gammle dager.

Vi skape hele tiden nye tradisjoner rundt bryllup,flere og flere velger å skape sin egen personelige sermoni.Før var det bare kirke man kunne gifte seg i(Også av kapteiner på sjøen )

:klem: Bire

Skrevet

Folk må jo få gjøre det de ønsker, og hvis man ikke sover godt uten kjæresten ved sin side så er jo ikke valget så stort.

Da jeg var forlover for ei venninne sov vi sammen. Mannen var hjemme hos sine foreldre. Vi var da noen venninner som delte en flaske vin, skravlet og koste oss masse. Syntes det var kjempe hyggelig.

Skrevet

Vi sov sammen siste natta!

Sover mye bedre da, og det var veldig deilig å få snakket litt på morgenen før "stresset" begynte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...