Gjest Bertine Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg blør! Våknet etter nattevakten nå,med litt kjente mens smerter i magen. Da jeg kom på do var det blod i trusa, og blod i papiret. Hva gjør jeg nå?? Skulle jo ta provera i 10 dager, for så å vente på blødning. Jeg har bare tatt provera en uke! Kan ikke ringe hausken nå, de har nok stengt for dagen.. Må ringe i morgen, men håper noen her kan hjelpe litt?? Skal jeg fortsette å ta provera idag? Eller skal jeg regne dette som 1 syklusdag??
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg blør! Våknet etter nattevakten nå,med litt kjente mens smerter i magen. Da jeg kom på do var det blod i trusa, og blod i papiret. Hva gjør jeg nå?? Skulle jo ta provera i 10 dager, for så å vente på blødning. Jeg har bare tatt provera en uke! Kan ikke ringe hausken nå, de har nok stengt for dagen.. Må ringe i morgen, men håper noen her kan hjelpe litt?? Skal jeg fortsette å ta provera idag? Eller skal jeg regne dette som 1 syklusdag?? ← Jeg fikk også blødning før jeg var ferdig på provera,men jeg fikk beskjed og ta kuren ferdig... fikk mensen på 12 dagen fordet...
Gjest Bertine Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Tusen takk for svar gjest!!! Nå ble jeg litt lettet. Fortsetter med tbl jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå