Gå til innhold

Sem Gjestegard eller Holem Fjordhotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har hatt bryllup paa Sem Gjestegaard eller Holmen Fjordhotel? Hadde satt pris paa aa hore noen tilbakemeldinger. Tusen Takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt bryllup på noen av stedene, men kjenner de godt

Jeg ville ha gått for Holmen Fjordhotell.

Flotte lokaler og ligger rett ved fjorden. Mulighet for å ankomme hotellet med båt ol.

Selv hadde jeg bryllupet mitt på Leangkollen, også et kjempeflott sted

Skrevet

Begge stedene er veldig flotte. Hvis det sto mellom Sem og Holmen ville jeg absolutt valgt Sem. De er kjempegode på mat der, og nydelige lokaler. Det er flott på Holmen også, men ikke like bra på mat. På en annen side har de flotte rom på Holmen.

Det aller beste er selvfølgelig Leangkollen :klappe:

Skrevet

Takk for forslag! Vi var en tur rundt i gaar og tror vi faktisk har landet paa Leangkollen ;) Veldig fornoyd med valget. Tar gjerne i mot gode raad fra dere som har hatt bryllup der. :hjertesmil: Takk

Skrevet
Takk for forslag! Vi var en tur rundt i gaar og tror vi faktisk har landet paa Leangkollen  ;) Veldig fornoyd med valget. Tar gjerne i mot gode raad fra dere som har hatt bryllup der.  :hjertesmil: Takk

Hei Gjest.

Det var veldig hyggelig å høre at det ble Leangkollen. Jeg har jobbet der i mange år, og vi skal ha bryllupet vårt der til sommeren.

Har selvfølgelig jobbet under mange bryllup, og jeg kan ikke huske at noen har vært misfornøyd. Var selv gjest i bryllup der i fjor, alt var kjempebra da ihvertfall.

Jeg tør ihvertfall å garantere at maten er fantastisk god =)

Lykke til med planleggingen, håper du deler litt med oss her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...