Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hva vil dere si det verste en partner kan gjøre mot dere ?:

Altså om man ikke regner utroskap. Hva vil da dere si er det verste deres partner kan gjøre mot dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå meg eller øve vold i en eller annen form. Jeg har tidligere vært i et forhold hvor jeg ble banket grundig, og har null toleranse for vold eller ubehersket adferd ( brøle og slenge ting i veggen osv...)

Skrevet (endret)

Dette var ikke partner som i et alvorlig forhold, og hadde det vært det vil det fremdeles være det værste jeg har opplevd hittil, og det var totalt apati. Han ble arbeidsledig, og satte seg rett ned dataspillene, og der ble han sittende. Jeg gikk på skolen, og jobbet ved siden av, samt jeg hadde alt husarbeidet. Plutselig var det min lønn som skulle betale for brød på bordet, og det ble alt annet lett. Han hørte ikke når jeg sa noe, og svarte ikke på tiltale, enten det var hjelp med klesvask eller hvordan vi skulle få råd til mat uken etterpå. Så det gikk som det gikk, jeg ble utslitt og flyttet til slutt.

Endret av Bobeline
Skrevet

Verste jeg kan tenke meg er om han lyger til meg og at han ikke respekterer meg for den jeg er.... grrrrr

Skrevet

Enig med gjest.. Lyving og å ikke ha respekt.

Skrevet

Når jeg ikke blir sett, hørt og respektert...

Skrevet

Det verste er å gå bak ryggen på en\lyge. Det skader en psykisk!, det andre er å bruke vold!

Skrevet

Psykisk mishandling er det verste. Det gjør en til nervevrak.

Gjest Tuppelure
Skrevet

Å ikke respektere meg, og få meg til å føle meg liten og betydningsløs. Samt voldsbruk, selvsagt.

Gjest King James
Skrevet

I praksis: Insistere på å se på drittkanalen TV3 hele kvelden, og glemme å legge ned dolokket.

Ja det er jo virkelig ille..........

Gjest Lompa i.i
Skrevet
Ja det er jo virkelig ille..........

Jeg smilte av det der, jeg. Det sier nemlig mye om hvordan hun faktisk har det ellers i forholdet. Er noe sånt jeg måtte ha svart og, for utenom utroskap og vold, aner jeg egentlig ikke hva som er det verste han kunne gjort mot meg. Det finnes menn som er så snille at du faktisk ikke klarer å tenke deg dem gjøre noe virkelig ille. Så vær du glad til at noen kan svare sånn.

En annen teori er selvfølgelig den sikkert mange vil komme med; at Nigo-san og jeg er totalt fantasiløse...

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Synes Nigo sin oppdeling var helt på sin plass. Det er nemlig forskjell på det verste jeg kan tenke meg at samboeren min kunne gjort, og det verste han faktisk gjør.

Det verste han kunne gjort er å mangle respekt for meg og psyke meg ned.

Det verste han faktisk gjør må vel være at han ofte sitter så lenge oppe om kvelden at hanky-pankyen går i vasken ;)

Gjest BagLady
Skrevet

Det verste han kunne gjort er å ignorere meg og ikke respektere meg.

Det verste han faktisk gjør er å være stolt over å ha "vasket" badet, dvs ha vasket alt utenom doen og vasken :forvirret:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
DET er ganske dårlig gjort da...!

Men fremdeles i en litt annen kategori enn nedpsyking og voldelig oppførsel ;)

Tror det er ganske ubevisst, så det er sikkert like plagsomt for ham :ler:

Skrevet

Kranglet med typen i går (om semikolon!), og nå snakker han ikke med meg. DET plager meg skikkelig. Men jeg skal ikke sende flere meldinger .. ikke sende melding ... ikke sende melding ... *mantra*

Skrevet
Slå meg eller øve vold i en eller annen form. Jeg har tidligere vært i et forhold hvor jeg ble banket grundig, og har null toleranse for vold eller ubehersket adferd (  brøle og slenge ting i veggen osv...)

Det der... for det har jeg vært borti før.. Har betsmt meg for at det aldri skal skje med meg igjen.

Skrevet

Har vært i forhold med fysisk vold, det overlevde jeg og kom meg sterkere ut. Men toleerer det ikke.

Men det verste en partner har gjort mot meg ble jeg først klar over i ettertid. Og det var at han hadde levd på en løgn i 6-7 måneder. Han hadde levd et hemmelig liv hvor han ikke inkluderte meg og sine barn.

Skrevet

Vri og vende på alt som blir sagt og bruke det mot deg senere. Det viser lite respekt for partneren, og for meg er det viktig med respekt. Jeg trenger å bli sett og lytta til, og det er viktig for meg at jeg har mulighet til å komme med innspill som partneren ikke ignorerer og gir inntrykk av at han synes er dumme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...