Gjest Wasabi Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne morsomme/annerledes/lekre lys og servietter til barnedåp? Syns SIA har noen morsomme servietter bl.a og de vet jeg hvor jeg kan skaffe. Men har f.eks fått 1 stk kubbelys formet som en tåteflaske i gave og kunne tenke meg flere sånne eller noe lignende. Anyone? Bor i Bergen men kan jo sikkert bestille andre steder fra også, bare det kan skaffes innen 3 uker.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Løiten lys har avdelinger rundt omkring i landet. Vet ikke om de har i Bergen. De har hvertfall mange fine lys og servietter.
Gjest Wasabi Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Kjenner ikke til om de har butikk her i byen men skal søke litt på nettet. Har sjekket flere bokhandler og hobbybutikker men finner lite annerledes.. Det er mest tradisjonell dåpspynt. Tar gjerne mot flere tips!
Nitha Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Sjekk på dku.no Husker ikke hva de hadde av den slags, men de har i alle fall mye til dåp. Fru Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå