Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt invitert til ei venninnes selskap.. hun blir 40. Men hodet mitt er fullstendig blankt når det gjelder å finne på noe.. har tenkt på gavekort (aromaterapi, ansiktsbehandling mv), turting (glad i natur og fjell), men for hvor mye?? Hun er ikke bestevenninna mi, men har en del med henne og familien hennes å gjøre (barna spesielt, da de driver med det samme som min datter)...

Vet det er en tråd ang dette (ang bryllup).. men..

Jeg vil ikke bruke for "mye" penger heller - slik at det blir for mye i forhold til "forventet" - om dere skjønner hva jeg mener.. (si at andre venninner kommer med presanger for rundt 250, og så har jeg kjøpt noe til 600... eller omvendt...).

Jeg er singel, med dårlig råd... pleier å lage en del gaver, men det blir for kort tid til det nå. Har riktignok en del lys jeg har støpt, men kan ikke pøse på med en haug av det heller... ;) Selvsagt makne lys, ei god flaske vin.. men hva mer? Må jo "høre sammen"... Uff.. høres ut som en haug med syting dette.. men det var ikke slik ment i utgangspunktet... ;)

Noen tips å komme med?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes lys høres veldig bra ut. Hvis du i tillegg kjøper en god vin, synes jeg det holder. Hvis du ønsker å gi mer, kan du jo eventuelt gi bort noe som passer til kos med vin og levende lys; gode oster, en bok, en film, en vinbok, en oppskriftsbok, en duk, varme sokker (lys forbinder jeg alltid med høst og kulde, og kos i sofaen med et pledd og med tykke sokker på). Eller te.

Skrevet

Hei.

Jeg ble 40 år i fjor.

Jeg hadde ønsket meg gavekort fra et spesielt sted. Nesten alle uten untak ga 200.- Så rundt der er sikkert vanlig.

Lys og vin hørtes veldig koselig ut.

Lykke til

:)

Skrevet

Husker da venninnen min ble 40 år. Da kjøpte samboeren min et kjempe flott dreid trefat med inngravert navn og alder. Det kostet ca 500 kr.

Skrevet

Takker så mye! Da blir det to-tre lys, vin og så badesalt og fotkrem. Alt kan nytes ved badekaret! ;) (med eller uten mannen...) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...