Renate Alice Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 Hei! Er ei jente på 20 år, som har brukt p-piller helt til januar i fjor..... Har samboer, og vi ønsker oss barn, men begynte ikke med noen spesiell prøving, bare normal sex, uten beskyttelse... Har hørt at p-piller kan klusse til mensen og slikt, så jeg regnet med at jeg ikke skulle få den som normalt.... Gikk uten mens helt til mai, hade en liten blødning da, som sikkert var mensen... Tok noen tester imellom, sånn for å sjekke..stort sett negative. Men, 19 juli var den POSITIV! Gleden sto i taket! Fikk bekrefta, og sjekka alt som skulle sjekkes hos legen. Dro på ferie, begynte og blø...det viste seg og være en spontanabort i ca 10 uke..... Vel, var hos gynekolog, og det var en såkaldt "vellykket" spontanabort... Har forsåvidt kommet over det, livet må gå videre..... Men, nå, et halvt år senere, har jeg hatt "mensen" to ganger, i form av merkelige blødninger over 14 dager, den siste nå i julen..... testet rett før jul, negativt...... Jeg er så forvirret, bekymret og usikker..... Noen som kan si eller mene noe om min situasjon?? Har fått legetime nå på torsdag, men jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre..... Noen som hvet hva som er normal og ikke? Hva det kan være??? Er takknemmelig for alle svar og tips!?!? Bekymret
Litago Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 Uffda! Har ingen formening om hva som kan ha skjedd. Vil bare sende deg en god varm klem! Og husk å skrive opp alle spørsmålene dine når du skal til legen. Det er lett å glemme noe når man er fortvilet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå