Gjest Gamle Hjemmets bokklubb-bøker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Har hatt opprydning og står nå med over 60 pent brukte Hjemmets bokklubb-bøker fra tidlig 80-tall og oppover. Det er jo veldig "lett" litteratur, mye romantikk og litt krim. Jeg kommer aldri til å lese dem mer, men må jo bli kvitt dem. Tror dere jeg får solgt dem? Eller er det bare å sende på loppemarked/evt. gi bort til institusjon (vet ikke om sykehjem er rette plassen men)? Tenkte jeg skulle prøve å selge dem samlet for noen 100-lapper, men vet ikke om det er bryet verdt.
Amalie_85 Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Gi dem til fretex. Eller lag pynt av dem
Gjest Gamle Hjemmets bokklubb-bøker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Ja! Selvfølgelig! Fretex skal få dem! Takk for raskt svar!
Skravla Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Ellers så blir ofte aldershjem glade for slikt. De har ikke så store bokbudsjetter. Jeg har sendt avgårde mange bøker dit min søster jobber.
Gjest Pepper Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Hallo! Det var meg med disse bøkene, jeg hadde bare litt innloggingsproblemer, så jeg var gjest en stund. Nå skal jeg la svigermor få velge ut de hun vil ha, så skal jeg sjekke om sykehjemmet der jeg har en nær slektning vil ha noen og resten går til Fretex. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå