Juli2003 Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Samboeren har en liten "ting" for kysseslør, så jeg tenkte jeg skulle bruke det. Men jeg vil også ha laaangt slør (skal ha et lite slep, så sløret skal være ca like langt) og tiara. Går det an å kombinere dette eller blir det bare rot? Skal bare ha på kyssesløret i kirken, og ta det av etterpå. Hvor langt skal et kysseslør være? Hvis noen hadde hatt noen bilder/eksempler/synspunkt på dette hadde jeg blitt veldig glad! Silje 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er kysseslør? Er det et slør man har foran ansiktet i kirka helt til man får beskjed om at "na kan du kysse bruden"? For meg er dette litt for amerikansk (og litt for jomfruelig), men smaken er heldigvis forskjellig Lengden på et slikt slør er vel fra hodet og ned til skuldrene? Arrester meg gjerne om jeg tar feil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snorkfrøken Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg vet ikke helt jeg, men det skal vel være sånn til litt over puppene tror jeg - synes jeg husker det fra filmer Høres veldig romantisk ut!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Joda, jeg kan jo være litt enig at det er litt "amerikansk" og sukkersøtt kanskje, men det er jo ganske romantisk også da... Og så er det liksom det at han synes det er søtt, og han har liksom ikke fått bestemt så mye annet Men har ikke bestemt meg, må se noen bilder først... Ingen som vet om noen? Det høres riktig ut rett over puppene ja. Silje _________________ ~05.07.03~1212[ Dette Innlegg er endret av: Juli2003 den 2002-03-21 09:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Her har du en link til et slør: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&item=706938984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...=707087364#DESC Forøvrig liker jeg ikke denne typen slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Det sløret jeg skal ha, kan fungere både som kysseslør og som vanlig langt. Jeg kommmer ikke til å ha sløret forran ansiktet osv., men hun i brudesalongen sa at det kunne også brukes sånn. Sløret er 3x4 meter, og festesuten hårkam der man vil på hodet. Hum, dette blir litt vanskelig å forklare... Men sløret legges oppå hodet med så langt "slep" du vil bak og resten forran. Så festes sløret, og hvis du vil bruke det som kysseslør, lar du det bare henge forran til det tas opp i kirken. Hvis ikke, tar du det bak med en gang, og lar det henge bak, som et vanlig slør. Ehh, var det mulig å skjønne noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 21. mars 2002 #8 Del Skrevet 21. mars 2002 jeg brukte slik slør du kaller kysseslør. det var to lag med slør festet å en kam med borrelås slik at jeg fikk ta av det lange etterhvert. Det korte gikk ned til puppene og jeg bar det foran ansiktet til når jeg gikk opp kirkegulvet og fjernet det når vi var gift. Da ble det lagt bakpå slik at det gikk i ett med det lange sløret som gikk til bakken. Utpå kvelden var det godt å ta av det lange sløret og bare ha det korte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Helt enig med fruenge!! Jeg har fått lånt slør, og det er tredelt. Et som går til puppene, et litt lenger, og et som går ut i et lite slep. Har prøvd det på en liten stund, og selv da var det godt å ta av det lengste sløret, så jeg kan tenke meg at det blir herlig å ta det av når vi kommer til festen!! Det er kanskje litt amerikansk å ha "kysseslør", men jeg synes det er romantisk, selv om jeg ikke er jomfru... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 21. mars 2002 Bra å se at det ikke bare er meg som synes at det er fint Det var en god idé å bruke flere slør sammen, så man kan fjerne noen etterhvert! Det andre bildet der var ikke så verst - men det første var litt for "marengs"... Silje 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå