cicci Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 Hei! Er det noen av dere som har prøvd Zyban - og i såfall; hvilket resultat? Jeg har selv nettopp sluttet med tablettene pga altfor mange bivirkninger - men er fortsatt røykfri!! Hva er andres erfaring?? Klemmer
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #2 Skrevet 8. januar 2003 Er det lov å spørre hvilke bivirkninger du hadde siden du sluttet på dem ?
cicci Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2003 Jada, jeg fikk flere bivirkninger; kvalme, svimmelhet, uro, nedsatt søvn, øresus, nedsatt matlyst (ikke dumt det egentlig i seg selv...) mm. Det verste var at jeg nesten ikke sov i det hele tatt. Dette sier seg selv at det ikke går i lengden. Jeg fortsatte på tabl. etter samtale med legen ettersom vi regnet med at dette ville jeve seg ut - men søvnen forble borte. Da bestemte jeg meg bare for å gjøre kort prosess.. Sånn ble det - og fremdeles er jeg røykfri...............
Anne Mona Skrevet 8. januar 2003 #4 Skrevet 8. januar 2003 - og fremdeles er jeg røykfri............... Er det ikke tilfredstillende å vite at du klarte det på egen hånd; det syns i hvert fall jeg. Vi er BARE 3 % hørte jeg på røykeprogrammet her forrige dagen. Kanskje vi skal kalle oss flinke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå