Gå til innhold

praktiske klokkeslett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på.. om det er noen klokkeslett som er mer praktiske og vanlige enn andre? når man feks. har vielsen 13.00 når er det vanlig å starte middagen da? eller om vielsen er klokken 17? fotograf innimellom er jo også noe å tenke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vielse kl 13:00, fotograf kl 14:15, mottakelse kl 16:00 og middag kl 16:30.

Det gikk fint det :)

Skrevet

Vi hadde vielse kl.16, fotograf kl.17 og middag kl.19.

I tiden mellom vielse og middag fikk gjestene frukt, snacks og mineralvann og satt og koste seg på terrassen.

Skrevet

vi hadde, og har væt i flere bryllup med like tidspunkt, vielse kl 15, fotograf kl 16, mottagelse m. påfølgende middag kl 18.

Lykke til!

Skrevet

Oj! Ble dere ikke stresset når dere hadde time hos fotograf bare en time etter vielsen startet?

Skrevet
Oj! Ble dere ikke stresset når dere hadde time hos fotograf bare en time etter vielsen startet?

Vi hadde litt løs avtale med fotografen at vi skulle ringe når vi reiste fra kirken. Hun hadde ingen andre hun skulle fotografere etter oss (men hadde hatt et annet par før oss og de hadde brukt veldig lang tid til vielse og det utenfor kirken, så når hun hadde flere oppdrag etterpå, gikk hun alltid utifra at ting tok lengre tid enn beregnet og tok ikke oppdragene for tett)

Vi hadde også litt løs avtale med selskapslokalet. De visste jo når vi hadde reist til fotografen da gjestene kom ned dit rett etter vielsen, så da kunne de beregne som omtrent når forretten skulle være klar.

Skrevet

Ah, det var lurt. :) Tror det er på tide å booke fotograf for oss også. Det er bare to stk i byen som jeg vet om.

Vi har vielse kl 13. Da mente restaurantsjefen at vi burde ha forrett ca kl 17:30. Det er ca 20min å kjøre fra kirken til fotograf, så 5min å kjøre fra fotograf til lokale. Personlig synes jeg det høres litt sent ut med 17:30. Det tar jo ikke mer enn en time hos fotografen :)

Skrevet
Det tar jo ikke mer enn en time hos fotografen :)

¨

Hvis dere skal ta bilder både inne og ute, tar det fort mer enn 1 time. Vi brukte ca 1 t 15 min og vi tok bare bilder ute.

Skrevet
Det tar jo ikke mer enn en time hos fotografen :)

Det var det vi hadde avtalt, men tiden gikk fort, og plutselig var det gått 1,5 time ;)

Skrevet

Likevel føler jeg at jeg har veldig god tid hvis det blir servering først kl 17:30. Vi får se. Har sendt mail til fotograf og spurt når vi kan komme og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...