Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest måltrost
Skrevet

Etter at tv'n min takka for seg, er det bare å bite i det sure eplet og kjøpe en ny.

Jeg har sett på denne og denne. Hvilken av disse er best? Eller bør jeg kanskje gå for noe helt annet?

Jeg vil ha så stor tv som mulig, 28'' er absolutt minimum. Smertegrensen er på 4 høvdinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå snakker jeg no mest ut fra egen erfaring, men jeg ville gått for Philips tv'n. (vi har lignende Philips tv selv) Philips har UTROLIG grei og bruksvennlig bruksanvisning. Nesten bare sånn plug'n play. Kanalene er ferdiginnstilt og hvis du vil bytte på kanalplassering er det en veldig grei prosess. Thompson kjenner jeg ikke til som merke...kanskje andre har like gode erfaringer med den....

Men skulle du gått utfra min anbefaling hehe....gå for Philips :) Par hundre kr dyrere men VERDT penga

Edit: så nærmere på bildet og det ER likens tv vi har!! VELDIG godt fornøyd med den!

Endret av Scorpina
Skrevet

Vi har en litt annerledes Philips fra elkjøp, og er kjempefornøyd. Prøvde et par andre først, men Philipsen har klart best bilde og enklest å stille inn av de vi vurderte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...