Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva dere synes om den nye serien Weeds som har begynt på TV3?

Jeg synes den var ganske morsom, kommer nok til å følge med på de neste episodene... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den på tape, skal se den i kveld regner jeg med.....

Skrevet

Syns det var morsomt. Blir nok å følge med ja :)

Skrevet

Hei

Ja, jeg synes at det var festlig. Men det er ofte slik at når en ny serie begynner så er den festlig og morsom til å begynne med men jeg går som regel fort lei. Men det åpnet iallefall bra :ler:

Skrevet

den var ny og kjapp, men moralen i den syns jeg var drøy. Liker best sånne "snille" temaer. Og så var replikkene litt vel leste, ikke de aller beste skuespillerprestasjonene nei.. men skal gi den en sjangse til neste mandag!

Den var da ikke så altfor gæli..

Gjest Fruktfat
Skrevet

kjempebra!! dette blir en ny frustrerte fruer for meg :)

Skrevet

Syns det var kjempe bra! Veldig underholdene :) Har sansen for Mary-Louise Parker!

• 2 uker senere...
Skrevet

Her i huset likte vi den så godt at vi måtte laste ned resten av episodene med en gang :P Syns den bare tar seg opp utover i sesongen :)

Skrevet

Jeg tror jeg liker den. ;) Er enda litt avventende, men kommer nok til å følge med til jeg evt bestemmer meg for å ikke like den. Synes den er litt rar. -Men morsom-rar! :)

Skrevet
Her i huset likte vi den så godt at vi måtte laste ned resten av episodene med en gang :P Syns den bare tar seg opp utover i sesongen :)

Og sesong 2 har også begynt kjempebra, så det er bare å fortsette å se!

Skrevet

En litt annerledes og utrolig kul serie! :klappe:

Skrevet

Liker denne veldig godt. Laster ned jeg også, så jeg har kommet litt ut i sesong 2 nå.

Skrevet

Jeg syns den var dritdøll, og gad bare å sove meg gjennom første episode. Ble litt vel mye dop for min smak, og jeg er ikke så glad i vulgære kommentarer i eninga.

Skrevet

Eg synest han er veldig bra. Likar spesielt den hyklariske livsstilen til hovudpersonen. Og så synest eg introen er genial.

Skrevet
Jeg syns den var dritdøll, og gad bare å sove meg gjennom første episode. Ble litt vel mye dop for min smak, og jeg er ikke så glad i vulgære kommentarer i eninga.

Enig! Jeg så halve første episoden men har ikke sett mere. Kanskje har jeg dermed ikke grunnlag for å uttale meg, men det lille jeg så likte jeg ikke. Likte ikke vinklinga på at det er så "vanlig" å selge dop overalt.. til og med på sønnens fotball-kamp!!!!

Hadde jeg oppdaget noe slikt i virkeligheten.. så hadde jeg blitt hysterisk!!!!

Skrevet
Enig! Jeg så halve første episoden men har ikke sett mere. Kanskje har jeg dermed ikke grunnlag for å uttale meg, men det lille jeg så likte jeg ikke. Likte ikke vinklinga på at det er så "vanlig" å selge dop overalt.. til og med på sønnens fotball-kamp!!!!

Hadde jeg oppdaget noe slikt i virkeligheten.. så hadde jeg blitt hysterisk!!!!

Helt enig. Jeg syns det er å ufarliggjøre, eller snarere vanliggjøre dop. Og det har jeg ikke sansen for.

Skrevet

Dette er den første nye serien på lenge jeg gidder å følge med på. Morsom, og litt mer intelligent enn den vanlige røkla. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...