Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 hei alle sammen bare lurer på en ting.når synes du man er for gammel til å tungekysse offentlig på gata,bussen osv?
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Aldri. Jeg syns det er kjempekos at folk tør det uansett alder. Så en gang et gammelt ektepar som sto og råklinte på busstoppet. Det var litt drøyt, men jeg tenker bare "tenk så fint for dem å være så gamle og ennå gjøre slikt!"
Gjest Neffi Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 For gammel, hva mener du nå?? Jeg og mannen kysser så det suser heletiden, overalt.
Gjest Elfrida Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg syns det blir feil å sette en alder på det, jeg vil heller si at jeg syns det er plagsomt når ukjente står og kliner når banen/bussen/whatever er så full at du er 10 cm fra ansiktet, eller på en så fulll café at de omtrent sitter i fanget ditt og kliner. Er det litt mere 'luft' rundt, eller det går an å gå et annet sted, syns jeg det er helt greit med offentlig klining uansett alder.
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Alder har nok ingenting å si her. Folk er forskjellige. Jeg er "bare" 30 år, men tungekysser ikke offentlig. Ikke fordi jeg synes jeg er for gammel, men fordi jeg aldri har gjort det. Nussing er noe helt annet. Det gjør vi.
Gjest Aerin Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes ikke noe om at folk står å spiser hverandre opp i all offentlighet. Og må si jeg reagerer litt når jeg ser voksne mennesker gjøre det. Det er for meg noe som hører fjortistiden til.
Flowery Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Det har ikke noe med alder å gjøre. Jeg synes at det bør man ikke gjøre uansett. Kos og suss er noe annet.
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Det har ikke noe med alder å gjøre. Jeg synes at det bør man ikke gjøre uansett. Kos og suss er noe annet. ← Hvorfor ikke?
LilleBille Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes ikke noe om at folk står å spiser hverandre opp i all offentlighet. Og må si jeg reagerer litt når jeg ser voksne mennesker gjøre det. Det er for meg noe som hører fjortistiden til. ← Enig.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Det er da også forskjell fra kyss te kyss. Er det en klåfingra gutt som står å råkliner med en sørpa full jente er det ikke mye sjarmerende. Men hvis det er et par som er skikkelig søte sammen og ser ut som de er veldig glad i hverandre, syntes jeg det bare er koslig det.
Gjest beekeeper Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 ååå... en dag her så jeg en par på godt opp i 60-åra som gnidde tungene mot hverandre (uttafor munnen) Si hva man vil om romantikk altså, det der var ikke pent...
Flowery Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Hvorfor ikke? ← Jeg synes ikke det er noe særlig å se på folk som står (som sagt over her) å spiser hverandre opp. Hvorfor må man gjøre det ute blandt folk da? Det er greit at jeg kan snu meg bort, men hvorfor skal jeg det? Kan ikke folk respektere at ikke alle er interessert i å se det? Slikt kan man gjøre hjemme. Kos og suss er noe annet fordi det ikke er like vulgært. Det er mer koselig å se.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes ikke det er noe særlig å se på folk som står (som sagt over her) å spiser hverandre opp. Hvorfor må man gjøre det ute blandt folk da? Det er greit at jeg kan snu meg bort, men hvorfor skal jeg det? Kan ikke folk respektere at ikke alle er interessert i å se det? Slikt kan man gjøre hjemme. Kos og suss er noe annet fordi det ikke er like vulgært. Det er mer koselig å se. ← Jamen kjære vene da, folk er jo forskjellige. Jeg synes ikke noe særlig om å være eksponert verken for folk som stinker svette eller for folk som røyker, men jeg forventer da ikke at de skal holde seg hjemme for det! Nei, la nå folk stå å kline på gata om de vil det, det finnes da verre ting her i verden.
juliannae Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Sitter man på en restaurant eller andre steder med mennesker ett stykke fra kan det være greit med ett lite tungekyss. Man feks når man står i kø og ett par foran meg kliner blir jeg skikkelig ille berørt... For min del foretrekker jeg ett lite kyss uten tunge i offentligheten men egentlig setter jeg mest pris på en beskyttende varm hånd enn klining. Klinte offentlig i fjortissalderen for å "vise meg frem" Men det er ikke det at det klikker for meg eller at jeg blir kvalm når jeg ser andre par kliner, det er bare det at jeg tenker mine tanker om det! Kanskje jeg er superkonseravativ, men det er iallefall slik jeg er!
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2006 #15 Skrevet 15. august 2006 Man er da aldri for gammel til å tungekysse så lenge man har noen å kysse med.
Viviwoom Skrevet 15. august 2006 #16 Skrevet 15. august 2006 Man blir da vel aldri for gammel til å kline, vel
Gjest Luci Skrevet 15. august 2006 #17 Skrevet 15. august 2006 Det er jo selfølelig forskjell på om de står rett forran meg i kø, eller på andre siden av lokalet, men jeg syns ikke det er så veldig gøy å være vitne til uansett. "Hvem er det de prøver å imponere?" tenker jeg da. Nuss og kos blir noe annet..
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #18 Skrevet 15. august 2006 For meg er det frastøtende og ekkelt å se på tenåringer som står og kysser/tungekysser. Patetisk. Da er det kulere med med voksne folk, som er urbane og moderne, som kliner mens de venter på t-banen
Gjest King James Skrevet 15. august 2006 #19 Skrevet 15. august 2006 40 år da burde man slutte med tunga
Gjest Gjest_inga_* Skrevet 16. august 2006 #20 Skrevet 16. august 2006 vel man blir ikke for gammel for det, men jeg tror det er "steder" hvor man ikke bør sitte å "tungekysse" jeg var 17 mai på aker brygge og satt nede på lekteren. Rett innenfor inngangen på lekteren satt det et par (i 30 årene) og tungekysset i et par timer... de var langt fra sjenerte eller opptatt av folk som satt rundt eller gikk forbi... akkurat den seansen var rett og slett motbydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå