Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å planlegge badet i vårt nye hus, og det ser dessverre ikke ut til at vi får plass til stellekommoden vår. Må derfor tenke alternativt, og vurderer nå stellebord som kan monteres på badekarkanten. Noen som vet hvem som forhandler disse? Og hvor høye er de (jeg vil ikke risikere å måtte stå krumbøyd når jeg skal stelle ungene)?

Skrevet

Det finnes forskjellige typer.

Jeg vet at både Rudo (www.rudo.no) og Babykos (www.babykos.no) forhandler stellebord til over badekar. Vi har tittet en del. Noen er regulerbare i høyden, andre ikke.

Gjest Gjest_Grønt_*
Skrevet

Jeg tror også babysam (dansk nettbutikk) har slike stellebord. Jeg kjøpte badebaljestativ til å sette på badekaret der og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg tenkte også å anskaffe et slikt stellebord i sin tid, men valgte heller Brio Vegga. Har aldri angret på det. Det er kjempepraktisk og du får det i den høyden du vil ha. Barna mine er 2,5 og 4 år og det er fortsatt i bruk. Det er jo ikke i veien.

Det er bare tre skruer så du ødelegger heller ikke veggen. Vi har festet det i fugen mellom flisene.

Du kan se det her

Ikeas variant

Skrevet

Enig med Pimbila.

Jeg så også på stellebord til badekar, men slo det fra meg da jeg så hvor lave de var. Vegga kan man skru opp i passe høyde også for oss som er litt høyere enn gjennomsnittet.

Skrevet

For de som ikke vil lage hull i vegen så er absolutt verdt å titte på de til å sette på badekaret da mange av de kan reguleres i høyden.

Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å henge stellebordet på veggen, så enten må jeg ha et til å plassere over badekaret, eller så må jeg ha den gamle stellekommoden stående midt på gulvet... Ser ikke noe problem med badekarmodellene så lenge de kan justeres i høyden. Takk for gode tips!

Skrevet

Jeg hadde et Simo badekar-stellebord. Det var helt utrolig høvelig, passelig høyde og stort mykt badekar for ungen. Jeg brukte det til begge ungene mine og det fungerte helt utmerket, så det kan jeg trygt anbefale.

Skrevet

VI har lånt ett av svigerinna mi, og det funker dårlig hos oss. For det første har vi blandebatteriet på langveggen, så det blir bak stellebordet og veldig vanskelig å betjene når babyen skal bade. FOr det andre er det alt for lavt her hos oss, vår badekar må være lavere og/eller bredere enn dems, for hos dem var det passe høyde - jeg testet det jo der mange ganger med liten en nevø jeg og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...