Gå til innhold

Noe annet om MSN messenger...

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Jeg lurte om det finnes noen slags farer (virus e.l.) forbundet til det å akseptere kontakter man overhodet ikke vet hvem er...?

Før jul kom det opp en boks da jeg logget på, om en person som hadde lagt meg til i listen sin. Siden jeg ikke kjente til adressen valgte jeg å ignorere, men da kommer meldingen opp hver gang jeg logger meg på.. Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å legge til personen og så fjerne den igjen (eller ikke fjerne, spørs hvem det er..), men så var det det om man kan bli infisert av rare ting på dette viset..

Må jo bare spørre jeg, siden jeg er helt grønn på området... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at det er noen fare for virus, så lenge du ikke aksepterer filer fra disse personene.

Men når du legger til en person vil h*n få vite mailadressen din da.

Mener at jeg har "avvist" personer uten at det har dukket opp noen melding etterpå jeg da, men husker ikke.

Skrevet

Jo det går an..

nå kan ikke jeg mye om data da..

men typen fikk virus gjennom msn av en kamerat. Jeg fikk det da jeg "snakket" med han.. fikk opp en melding om man ville se bilde..samma hele tiden.

Nå har vi ny pc og det har ikke vært noe problem på denne ennå.

Skrevet

Ja, men man kan vel ikke få virus gjennom MSN dersom man ikke aksepterer filen som blir sendt?

Når jeg sender filer på messenger, så sier jeg ifra "Nå skal jeg sende deg et bilde" eller noe sånt.

Sender jo ikke ting sånn plutselig.

Ville nok ikke tatt imot filer fra en ukjent person..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...